Lite riktig träning!

Japp, idag var jag åter i "andra hemmet" men denna gång för att ta i på riktigt!  Rygg & baksida axlar stod på schemat...Blev ett bra pass med okej tempo, har lovat mig själv att försöka höja tempot lite igen då passen senaste veckan dragit över tiden lite...

* T-bar med ett dropp
* Hantelrodd liggandes över bänk (törs inte vanliga för min onda rygg)
*Latsdrag v-handtag med ett dropp
*Latsdrag brett i superset med upright rowings

Baksida axlar:
*omvänd flyesmaskin med ett dropp

Har sagt det förr och säger det igen..Man behöver INTE va snygg när man tränar=)) =))
image264
image265
image266
image267
image268





image269
Kompisar med snygga tröjor... Jag och Ludvig... "Team Gymgrossisten" !!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fick även lite provbilder skickade till mig idag från fotograf Michael Jönsson, ska välja ut de jag gillar bäst och använda till hemsidan sen!

Ca 20kg lättare på denna bild än nuläget...Längtar tills diet igen!!!
image271
Foto av: Michael Jönsson: http://www.vegafoto.se/






Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad med min lilla tjej!!

/// Ederer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0