Kallt ute)=

Trodde kylan var förbi, men den tog visst fart igen, hoppas det vänder tillbaka snart!! , för övrigt flyter veckorna på bra, håller min mat "clean" under veckorna och har sedan mitten på januari vägt all mat och drinkar jag stoppar i mig varje dag... Inte för nån diet utan bara för att ha koll på allt så man är säker på att få i sig rätt mängd näring osv varje dag, man vill ju inte gå till gymet och "elda för kråkorna" )=..,
Gjort en liten ändring denna V. har bytt ut lunch riset mot fullkorna pasta,mest bara för att få LITE variaton,men den torra kycklingen den är en "everyday thing" !!!
vägde mig idag och vågen stod på 100kg prick, eftermiddags vikt precis innan träning!

Hoppas på att kunna köra ben imorgon då jag varit lite sjuk med feber & halsont nån dag...Kanske skulle ha vilat helt men alla ni som är bitna av "gym flugan" vet att det INTE alltid är så lätt!!! Så det fick bli ett flåsigt arm pass idag istället!

Dagens lunch, Everyday thing =))   Kyckling filè, fullkorns pasta lr ris och massa grönt.
image293




Tog en bild me mobilkameran direkt efter kvällens arm pass, 100kg Ederer=))
image294





Hoppas som sagt att man vaknar frisk o kry imorgon, BEN träning!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Emilio

Fy satan va stor du är.. Din blogg är bästa startsidan jag haft på länge :D! kriga på och inspirera :)

2008-03-13 @ 23:13:13
Postat av: Anna

ojj nu börjar du bli stooorrr:D
kör hårt mr.
kram

2008-03-13 @ 23:50:08
Postat av: Ederer

Thanx Emilio, ska försöka hinna med att uppdatera lite varje dag,inte blivit riktigt så senaste tiden...men...More to come!!

Kör hårt!!!!!!!

2008-03-14 @ 00:04:14
Postat av: Ederer

Anna!

Full satsning detta år som du vet=)) ...Höga krav på mig själv! försöker bygga så mycket det bara går innan diet!

Take Care

2008-03-14 @ 00:10:25
Postat av: Lo Woldemar

"Är man stor och stark måste man vara snäll";)
Må gott/Lo

2008-03-17 @ 21:04:25
URL: http://metrobloggen.se/infernot5
Postat av: Ederer

Hej där Lo!

Kunde inte hålla med dig mer!!!! klart man ska va snäll, oavsett styrka lr inte!!

Tittade in till dig nyss, trevlig blogg!

Ha de riktigt bra!

mvh

2008-03-17 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0