I feel good=)

Japp...så är det!!!

Ingen "fotograf" denna V. men träningen  rullar på rikitgt bra, vi fick till ett grymt bröst/axlar pass idag, är väldigt glad och tacksam att jag fått möjligheten att få träna med P-A, aldrig tidigare i hela mitt "träningsliv" träffat/sett NÅGON som tränar hårdare lr är mer fokuserad under passen...
Inspirerande när man märker att man hela tiden höjer sin lägsta nivå och att det sakta men säkert går framåt!

Tackar och Bockar, du e grym coach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image286




Beställde även idag biljetter till Muscle Tech Grand Prix i västerås som går första helgen i april.. Ska bli kul, hoppas på många deltagare och en stooooor publik!! (och kanske en efterfest image287)


så här såg Muscle tech ut för mig förra året..(mådde inget vidare efter ca 130 dagars svält)

image284


i år kanske såhär (på kvällen alltså=)image288 ...)
image285




Miss.V sa att hon ville göra ett filmklipp på benträningen onsdag, så om inte annat återkommer jag då med ett litet klipp =)))


Lite kesella och funlight nu...sen är nog denna dag över för mig!

Ha de bra!
///Ederer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0