Fotning åt Sportsmaster..

Idag blev det en extra vilodag från "ordinarie gymträning" ...Spenderade dock ca tre timmar i gymet ändå(!) gjorde ett fotojobb åt Sportsmaster och deras maskiner och övrig gymutrustning från märket LEXCO...
Förövrigt riktigt bra maskiner, följsamma och stabila!

Så lite svett, med betoning på lite(!) blev man även denna dag, kanske mest p.g.a. de starka strålkastarna, men ändå=)) =))..


A Sneak Peek...

image260





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Fanns dock de som tränade hårdare, alla som har tränat hårt vet att det är sjuuuuukt viktigt(!) att utrustningen sitter som den ska, bältet känns bra och handleds skydden inte sitter för hårt... Sen e det bara att tuta och köra!!!!!
image261
image262

Han va dock inte helt nöjd med setet??! För i nästa set hade även dragremmarna åkt på =)) =))
Hur som helst... Han e grymt coooooooooool*  P-A`s lilla grabb!!!


Imorgon är det (åter) dax att bli svett på riktigt igen=)

///Ederer




Kommentarer
Postat av: Vanni

Ja du Love vet hur han ska ha det och nöjer sig inte med något sämre ;)

En riktig trevlig liten grabb !!

2008-03-05 @ 08:52:02
Postat av: Björn

tjena Ederer, ser att allt verkar gå bra för dig. Har inte kunnat läst bloggen på ett litet tag och det första jag gjorde när jag fick chansen var självklart att titta in här :). Vill först å främst gratulera dig för repotaget i body! Vart faktiskt lite stolt när jag väl såg dig där i tidningen. Vet ju vilken krigare du är, vilket gör det extra kul. Nu när läst om dina senaste pass fick jag genast ny motivation som kommer användas på gymmet ikväll. Dessutom har du inspirerat mig till mitt nya schema som jag kliver på om ett par veckor när det är "hårdträningsperiod" igen.
De här bilderna för LEXCO, kommer dessa finnas i ngn katalog lr dylikt? Kul att dom väljer dig iaf, bra val! Och vad det gäller PA´s grabb så dröjer det nog inte länge innan man ser honom i någon tidning, har ju alla förutsättningar =) Tyckte mig skymta ett par rejäla armar för att vara i hans ålder ;) hehe
Hoppas du är nöjd med dina nyinköpta jeans, ska nog själv till kista i helgen och införskaffa mig jeans om jag får tid över!
Ta hand om dig Johan, kör på lika hårt som du gör!

2008-03-05 @ 11:48:13
Postat av: Björn

Liten rättelse, mitt nya schema menar jag mer träningssätt/filosofi. =)

2008-03-05 @ 11:50:49
Postat av: Ederer

Tjena!

Kul att du kollade in hos mig=) stoort tack, jättekul att du Gillade Body reportaget, jag blir ärligt riktigt GLAD=)=)

Kul med nytt schema,perfekt för lite nytändning när man rör om lite i grytan!!! härligt att du ska dra igång hårdkörat snart, skön känsla!!!

Lexco bilderna kommer att tryckas i deras nya katalog och på deras hemsida, men även användas som annonsbilder i olika tidningar, bla BODY!!

Ska faktiskt bli kul och lite spänt att se bilderna sen, då formen inte e "helt 100" såhär i början på säsongen he he=) ,tur det finns KLÄDER=)

Har ärligt inte hunnit prova nya kläderna än, de ligger där i påsarna i hallen fortfarande=)

jaha så du bor i sthlm?! har du vägarna förbi solna och vill träna/snacka lite e det bara du säger till!!

Lycka till med nya schemat och klädköpen, båda e lika viktiga he he=)

mvh
JOhan

2008-03-05 @ 14:51:21
Postat av: Ederer

kom på... P-A `s grabb e KUNG!!!!!!!!!!!
men man måste träffa honom i real life för att fatta=)

Take Care Björn!!

2008-03-05 @ 14:53:23
Postat av: Björn

Självklart tittar jag in hos dig! Ja sug åt dig verkligen det är du värd.

Ja det är alltid kul, ibörjan blir man lika förvånad hur tungt det är att träna på annat sätt. Det känns skönt att dra igång igen, man bygger upp tagget nu innan och längtar tills det drar igång.

okej, fan vad häftigt, då får man se dig lite titt som tätt med andra ord. Kul! =)
Jamen precis, kläder som kan täcka bort lite av det man inte vill visa. Men du ser ut att vara i bra form för att vara i början av säsongen. Grov och härlig! Hoppas du lägger upp dom här sedan. Har själv blivit tillfrågad om ett lite mindre fotoprjoket, men man vågar aldrig riktigt ta steget, alltid nått att klaga på. Men man får kanske se det som en kul grej då det inte är lika seriöst som dina fotograferingar. Men blir med kläder isf! haha =)

hehe okej, det brukar bli så. Man väntar in ett tillfälle då man kan sätta på sig dom, alltid lika skönt att sätta på sig nya fräscha kläder innan man ska iväg på nått speciellt.

Japp det gör jag. Norra sthlm och inte alls långt ifrån solna! Ja det gör jag gärna nån gång! Har nog mkt att prata om :) Men frågan e om man vågar visa sig i samma träningslokal som dig ;) hehe.
Lär ju iof inte vara så svårt att motivera sig för min del.
Jaa lillkillen verkar cool! :)
förresten så e provbilden du lagt upp jävligt snygg,dröjer nog inte länge innan vi ser dig på sm pallen! Nu vart det ett långt svar, hoppas du orkar plöja dig igen allt detta. Dags att kika lite tv för att sen sova så man orkar upp och jobba.

Man tackar!
take care u to.

2008-03-05 @ 23:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0