Då så...

Då var det färdig packat, åker kl 17.00 ...Ska förbi Uppsala och hämta några sen drar vi mot Värmland!

Relativt fullspikade dagar redan, får verkligen planera så man hinner med allt och alla, när man väl är "hemma" på besök=)
Imorgon finns det stor risk att man är MÄTT när det är dags för träning, vi ska nämligen på påskmiddag kl.13.00 , finns en del man är sugen på om man säger så!!!!!!!!
eftermiddag/kvällen efter Påskmiddag kommer det tränas på Träningslagret, det gym jag gjorde hela min förra tävlingssatsning på, ska bli ku att träffa vännerna där!!

Hur som helst så ska jag plocka med mig kameran och uppdatera min lilla utflykt, uppdaterar varje dag vad som hänt under den gångna dagen!



Några Bilder från Träningslagret -07

image330





__________________________________________________________________________________________

Sofia! Vi ses när jag kommer hem igen...

Love you

image343








Återkommer från Värmland=)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: David Näslund

Du ligger i bra ser jag :) gör så att en annan vill gå på gymmet varje dag :) men nu har jag en fråga :P Har du någonsin beställt från mmsports.se? Beställde en jacka i måndags och tänkte när jag kan tänkas få den. Man får ju inget Kolli.Id så att man kan följa det via posten. M.v.h David Näslund

2008-03-19 @ 16:24:25
Postat av: frida

tack johan!! ja dt är väl att man får sluta se dom =)
japp jag e änna stark haha kul att man utvecklas hela tiden.
jaaapp jag ska komma fram o hälsa på FF.
jaa skulle va jätte snällt med litte hjälp man jag återkommer med det börjar ju deffa i juni då så vi kan ta det sen .tack =)
ha en trevlig påsk.
// frida

2008-03-19 @ 19:15:42
Postat av: Din Sofia

Tomt utan dig här, då blir Sthlm ännu större...
Men ha en riktigt toppen helg nu! Så ses vi när du kommer hem igen...
Älskar dig!

2008-03-19 @ 21:39:24
Postat av: Emilio

Ha det kul:)! Ät för mig också, är inne i min diet nu, så får lådsas att jag e sjuk lr något, annars får man höra tjatet om att man ska äta! för folk kan inte acceptera saker, men det är en annan historia. som sagt, ha det bra där uppe!

@Sofia, det blir MKT större, för din pojke är stor som ett hus! :D

2008-03-19 @ 22:07:43
Postat av: Ederer

Tjoo david!

ledsen för sent svar, inte haft tillgång till dator innan... Tyvärr har jag ingen aning? aldrig beställt från dem... Men hoppas du får dina saker inom kort!!

trevlig påsk!

2008-03-20 @ 21:11:12
Postat av: Ederer

Emilio!!

helt rätt, kör ditt eget race!!!!!!!
Finns alltid folk som ifrågasätter allt)= men vem bryr sig?! he he=) , lovar att äta lite för dig oxå!! om du lovar att äta lite för mig framöver när det är min tur att va hungrig, jag säger till =))

TAck så mycket och ha en trevlig påsk o STOORT lycka till med dieten!!

2008-03-20 @ 21:13:56
Postat av: Holgeman

Du börjar bli RIKTIGT stor nu! Kul att se :) Ha en trevlig påsk ! ^^

2008-03-20 @ 22:14:17
Postat av: ederer

Tack Holge!! får se vad som blir kvar vid efter diet=)

Detsamma ha en superbra Påsk!!!

2008-03-21 @ 11:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0