Tiden går fort...

..När man har roligt=)

Tredje diet veckan avklarad om ca en timme(!)  var och träffade coach idag och kollade formen som vi gjort en gång per vecka,   Hans ord -- Det här går riktigt bra, stora skillnader från förra veckan!   ...

Alltid skönt att höra när man sliter varje dag för något!!! när man är låg på kolhydrater så får man aldrig samma "tryck" under träningen så lät att hjärnan börjar "spela" med en och man tycker man tappat allt osv...

Vikt nedgången har under dessa tre veckor blivit  -minus 6kg...
Fast det är hur det ser ut i spegeln som är det viktigaste, vi använder bara vågen som nån slags " extra måttstock".
Huvudsaken är att det blir toppform sen får vikten bli det den blir.

En äldre dam på gymet sa idag till mig   --- tycker att du är så himla trevlig och hjälpsam varje gång man träffar på dig, tänk om alla med stora muskler kunde vara lika ödmjuka och vanliga som dig!!!

Sånt är väldigt kul att höra när man alltid försöker vara sig själv, varken mer lr mindre i alla lägen!  så allt känns väldigt bra just nu, har den där sköna känslan i kroppen och då känns allt lätt =) =)



Bild från kvällen..Tummen upp för armpasset, för tre dietveckor avklarade och för att livet känns kul!






Imorgon är det två pass på schemat, kardio morgon och rygg eftermiddag, ska försöka vara klar i god tid så man kan åka in till kungsträdgården och kolla matchen...HEEEEJJJJJJAAA SVERIGE :D


TACK ALL FRIENDS OUT THERE FÖR ERAT STÖD, GRYMT!!!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: FRIDA

wow johan =) vad glad man blir !!



du fortsätter inspirera också,hehe jag har gått o köpt en sån skärm du har i gymet (fast svart) det funkar det du säger...det var skit bra. spec dom dagarna man inte är på top!



jag måste säga tack för ditt stöd me, denna bloggen är en sån där, var för sitter du här gå till gymmet känsla över det om man inte vart på gymmet tidigare då =)

Kram

2008-06-13 @ 23:52:37
Postat av: Jenny

Duktig du e Johan :)

Kämpa på nu.. kram kram

2008-06-14 @ 09:07:43
Postat av: Ederer

FRIDA!



Haha kul att du oxå köpt en, jag har massa olika färger och byter varannan vecka=) nästa vecka får det bli en vit hahhaha=) visst funkar det, man ser bara det man vill se och INGEN sticker in skallen under skärmen och stör en=)



Tack för dina ord tjejen!!!



Kram

2008-06-14 @ 11:41:03
Postat av: Ederer

Jenny!



Tack vännen =)



Jag lovar kämpa! du med...du vet..



Hoppas vi ses snart :D



Ha en grym kväll!



KRAM*

2008-06-14 @ 11:44:52
Postat av: Cuttan

Har följt dig nu under en tid, gillar när du kör massa dropset, så nu ska jag köra dropset på mina ben för de har inte växt tillräckligt ;) Hoppas din deff går bra och du når din uppsatta kroppsform, tävling var inte bestämt lr? =)

2008-06-14 @ 20:05:55
Postat av: Ederer

Cuttan!



Kul att du följer mig!!! ..Mina ben har växt bra faktiskt sen jag började köra dropp och lättare vikter på dem med max kontakt och verkligen flexa varje reps! känns mycket bättre än förr när man var ung och vikt kåt hehe=)



Lycka till och kör dem hårt fast det gör ont =)



MVH

2008-06-14 @ 21:01:05
Postat av: Pasi

När man läser din blogg vill man typ dra till gymmet och träna :) det är därför man kollar om du skrivit något roligt varje dag! Du är grym fast det vet du ju redan :) Jag är inte mycket för att läsa bloggar förens jag hitta denna :) mycket rolig och inspirerande blogg och lycka till med din diet håller tummarna för dig:)

2008-06-15 @ 01:53:12
Postat av: Ederer

Pasi!



TACK SÅ MYCKET FÖR STÖDET!!!!!!!!!!!!!!



Kul att du följer bloggen oxå, hoppas din träning går som du vill, bara kämpå på..the sky is the limit!



Ha en grym dag!

2008-06-15 @ 10:00:40
Postat av: Emilio

Skitnice Johan, hoppas allt går fint för dig! vilket det uppenbarligen gör! hur ere med Sofia? om man får fråga hehe..! Jag får tima in ett träningspass med dig när du kör utan skärm i juli!:) hare fint:D

2008-06-15 @ 15:01:58
Postat av: Jeppe

Tror säkert du är kanon trevlig, vet en del där man tränar som alltid ska ställa sig en bit ovanför alla andra. Drar inte alla "biffs" över en kam, men det finns ett fåtal av dom.



I övrigt så är det sjukt kul att se hur du kämpar på dag in och dag ut! Tror på dig!

2008-06-15 @ 17:48:56
Postat av: Ederer

Emilio!



Tack det går åt rätt håll alla fall...lång väg kvar att vandra.. Sofia mår bra igen, tack för omtanken, pratade med henne förut och då skulle hon precis gå o träna på Haralds gym i Oslo (grymt gym) så allt e bra igen :D :D :D



Haha Javisst får du komma på ett pass, jag är inte farlig lr otrevlig även om mössan e på hahaha=) ,kan inte bestämma när den åker på tyvärr...men bara du kommer ändå som jag sa i mailet! friends out there e alltid välkommna att titta förbi, bara KUL!!!



kör hårt sålänge ;)



MVH

2008-06-15 @ 19:20:07
Postat av: Ederer

Jeppe!



Absolut ingen "störst går först" mentalitet hos mig, sånt finns inte i min värld!!! (sen blir jag ju bara mindre o mindre för varje vecka nu hahaha)



TACK FÖR STÖDET!!! Sånt som gör att mna vill slita ännu hårdare!



Benpass om 20min...ja e laddad!!!



MVH

2008-06-15 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0