Sovmorgon!

Ingen kardio på schemat denna Söndag, passade på att sova läääänge, något kroppen verkligen behövde! kändes vid kvällens benpass som om jag hade "500gram kolhydrater i systemet" och hade sovit i två dygn :D

En skön känsla att få känna sig "vaken" en dag :)  senaste veckan var tuff och jag fick kämpa mig igenom dagarna för hjärnan och jag var inte kompisar, iofs inte så konstigt när JAG valt att "misshandla både hjärnan och kroppen med lågt på kolhydrater och ett ständigt kcal underskott..

Men kroppen min är inte långsint och efter en sovmorgon och en relativt lugn dag så valde den att förlåta mig och ge mig lite energi igen hahaha :)    , misstänker dock att  vi (jag & kroppen) är osams igen senast tisdag...men skit i det nu för man lever ju i nuet :P


På väg full av energi och  DMX på högsta volym i öronen!




Avslutade kvällens pass med högreps för vaderna, skön känsla där man verkligen känner att man lever! för det brinner verkligen i kroppen när man högreppar vader :)  ....

Säger som Arnold sa  --- You must go through that painperiod if you wanna grow!

Han är guvernör idag ... ;)



Ny fight imorgon bitti med löpbandet :)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Emilio

Fan va nice!=) kör en riktig bil oxå ser jag? själv brummar jag runt i en s3a, riktigt nice:D hare bra mr johan:d

2008-06-29 @ 23:40:54
Postat av: Ederer

Emilio!



Thanx:)



Alltid kört sportbilar förr, senaste var en BMW M3 Cab..men sålde den och ville prova mer "muskelbil"... Audi Q7 e en fetbil!!! ...men blir nog en "sport" snart igen, prylar e kul :D



Du kör fortare i gymet än på gatan va =! ;)



Detsamma ha en grymt bra vecka!

2008-06-30 @ 00:52:22
Postat av: Emilio

Ah nice:) jag ska sälja min, funderar på en bmw z3 med stora motorn, coupe såklart! Ja, det är klart jag gör:D! Kör som en galning till gymmet med samma låt alltid, sen när man kör hem blir det lugna favoriter och 30km/h.. haha hare fint!

2008-06-30 @ 10:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0