Recover!

Ja denna dag har handlat om att vila och återhämta sig för ytterliggare en hård diet vecka!

Varit ganska tung i skallen några dagar vilket jag tror varit en kombination av mycke träning, dietkost och för lite vätska.. Har därför bokstavligen hällt i mig vatten idag för att återställa vätskebalansen i kroppen. Låtit kroppen vila och känner mig superladdad för en ny vecka med massa träning och hunger ;)


Somnade som ett litet barn flera timmar i parken förut, Recovery=)
image720


Yes!!! Vaknade till sist=) Och nu e jag Redo för en ny fight denna vecka =) =)
image719






Ny vecka nya tag!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Tomas Ederer

Kämpa på brosan tanker på dig nästan dagligen. Vet att det kommer vara en tuff och jobbig tid framöver för dig, MEN JAG vet att DU klarar det!!!

ÄLSKAR DIG DET VET DU!!!

2008-06-01 @ 22:40:41
Postat av: Mickw

Tja johan du har en riktigt grym fysik:)

hoppas de går bra med allt!!

vad har hänt med din vänstra tatuering??

MVH

2008-06-01 @ 23:10:57
Postat av: Johan

Tomas!

Hey brorsan=)

Tack!! Jo sant ingen lek att vara hungrig och träna massa varje dag..Men jag ska i mål finns inget annat!!! (sen kommer det ju hända massa kul efter vägen oxå så jag ska allt hålla formen!)

Sen förstår jag att du INTE vill ha en storebror som fegar ur för lite hunger hahaha=)

Sköt om dig, ring om det är något, kommer direkt!!


Älskar dig oxå!!!

2008-06-01 @ 23:14:50
Postat av: Ederer

Micke!

Tack som f*n!!!!!! än sålänge går allt som det ska, hoppas det håller i sig hela vägen! ska kämpa för det!

Håller på att ta bort den! gjorde den utomlands hos en dålig tattuerare )= )= )=...nästan så jag skulle vilja åka dit igen och prata lite med honom
hehe=) ..men resan dit skulle kosta lika mycket som att ta bort den här hemma...

Ha de bra!!

MVH

2008-06-01 @ 23:19:47
Postat av: Emilio

Fan dina tutor är enorma!
Fan så mycket härligare att gå ute i värmen än på gymmet! kör hårt

2008-06-02 @ 11:35:44
Postat av: Micke gbg

Härlig Jonnie Jackson feeling, framförallt på handbollspecsen!! :)

2008-06-02 @ 12:22:08
Postat av: Marcus S

Påklädd eller inte, ser RUGGIGT bra ut.

2008-06-02 @ 12:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0