PB =)

Ja faktiskt så blev det ett personbästa på gårdagens träningspass!

Vi tränar inte på det viset att man bryr sig om vilken vikt man använder utan..

"tar ett par hantlar och kör tills det är stopp" ...


Vilket fall Klarade jag för första gången på 27år av att göra en 12:a på 62,5kg`s hantlarna i lutande hantelpress för bröst!
känns extra kul efter 2timmar kardio och lågt på kcal tidigare under dagen..
Ytterliggare ett bevis på att "bulka" bara är strunt! (Självklart ska man se till att få i sig rätt mängd kcal under offseason träningen och ligga lite på plus! men hetsäta och tro det hjälper går fetbort)
 
FÖR.. Strykan sitter inte i fettet utan i musklerna och framför allt i hjärnan och dess inställning till träning!! Fokuserar man och tror på sig själv stämmer det f*n att man kan flytta berg!!! =)


low carbs, high carbs, who cares?? Just Put your mind to it and nothing is impossible!!!

image725
200g kycklingfilè & 100gram broccoli...low carbs=) Everyday thing!


image727

image726



Dax att ladda för ett ryggpass om ca en timme!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Dennis

Bra tryck ederer. alltid lika kul med PB, Jobba Vidare och fortsätt i denna farten. Slutresultet lär bli sjukt bra !

2008-06-03 @ 18:21:16
Postat av: Jeppe

Sjukt nice! Tycker man själv är relativt stark, så nu blev man lite besviken och torr i munnen av att se dig jonglera med dom där hantlarna :)

Sjukt skoj att se i alla fall ;)

2008-06-03 @ 18:40:14
Postat av: Byggarebob

Inga hundben där inte=)Och detta på low carb och underskott på kcal.GOOOD DAAM mannen!!

2008-06-03 @ 19:49:16
Postat av: Stefan

Fina pressar mannen! Ser bra ut som alltid! Lycka til imorgon när du ska upp på "scen" Är TV där så tycker jag att du ska bjuda på en spontankrabba!

2008-06-03 @ 20:59:53
Postat av: Ederer

Dennis!

Tack=) ..LOvar att t.o.m öka takten, måste bara bli varm i diet kläderna först=)

MVH

2008-06-03 @ 23:05:02
Postat av: Ederer

jeppe!

Tack! det kändes faktiskt lätt, men finns inga större hantlar på gymet.. Fast strunta i vikter, viktigast är att man tar ut SITT MAX vid varje pass, mer kan man inte göra!

MVH

2008-06-03 @ 23:06:20
Postat av: Ederer

Byggarebob!

Tack!!! Allt går med viljan, lovat mig själv att INGEN Ska komma bättre förberedd lr mer tränad till tävlingen! (sen kanske någon är bättre för det! men bara jag gör mitt max varje dag e jag nöjd!)

Take care

2008-06-03 @ 23:08:28
Postat av: David Frykman

Tja Johan!
Fina bilder du har i bloggen. Jag gillade ditt halvskägg, kändes mer Clint Eastwood och mindre Backstreet Boys :))
Du är grym!

/D

2008-06-03 @ 23:10:07
Postat av: Ederer

Stefan!

Thanx!
okey en KRABBA får det bli, lovar!!! =)

(Stefan från norr? hörde du skulle på träningsläger hos oss i Solna denna V... ses snart såna fall ;) ...)

Take care*

2008-06-03 @ 23:13:05
Postat av: Ederer

David F!

Haha Tack men nu är skägget snart borta, tänkte raka mig när jag skrivit klart här...Kan inte dyka upp med skägg på galan imorgon..men det var kul sålänge det varade=)...

Fast jag e nog mer backstreet boy i klädstilen än clintan=)

Seee yaaa mannen! (väntar på vårat benpass oxå! nu har du väl fått upp flåset ;)??? :P)

2008-06-03 @ 23:16:18
Postat av: Stefan S

Ja det e norrlänningen här.. Ja det stämmer... ska ju snart kliva på planet känns det som.. kanske måste försöka sova. Blir kul att åka ner och se om hantlarna är lättare där nere hos er än uppe här i norr!! Vi ses!

2008-06-03 @ 23:34:42
Postat av: Ederer

Haha Ja lägg dig o sov du=) Samma här, fast ska flyga i gymet imorgon kl 08.00 - Benpass!

Allt går lätt här, finns ingen tid att känna efter, du får se vad jag menar=)

Lycka till på flyget och hela resan!

MVH

2008-06-03 @ 23:48:43
Postat av: Matti

Grattis till PB:et!!
Håller helt med dig ang att äta sig fet, man blir bara olycklig! :D

Hur många gram kolhydrater äter du per dag, ungefär?

MVH

2008-06-04 @ 21:11:01
Postat av: Ederer

Matti!

Tack! känns kul=) speciellt eftersom man dietar oxå! bevisar bara att det GÅR utan fetbulk )=...

Vu varierar kollisar ganska mycket men som högst ligger jag på ca 140g/dag vilket är ganska högt för att vara mig! som lägst har jag varit nere på 30gram/dag!

MVH

2008-06-05 @ 22:25:20
Postat av: Matti

Hardcore!

2008-06-05 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0