Du blir vad du äter :P

Ett "ordspråk" som verkligen stämmer! 

Sett och hjälpt många människor få tillbaka livsgnistan och välmåendet bara genom att ändra till lite sundare kost och börja röra på sig, sköter man sina veckor kan man med gott samvete äta lite gott en dag i veckan, blir mycket mer njutning då och det är väl tanken med god mat?!!!  

"Julbord är gott" ...men vem skulle uppskatta det lika mycket varje dag???   Ni förstår min tanke!

Idag var det dax för mig att fylla upp skafferiet lite, det smidiga när man dietar är att man inte behöver spendera timmar i mat affären innan man är klar, för min del är det bara att snabbt passera godis, delikates och pasta hyllorna :)
Första stoppet blev vid kesellan, andra vid kyckling disken och sista vid grönsaks disken...

(okey då! två liter cola zero blev det oxå)

Snabbt, enkelt och effektivt ;)



Vissa handlar sina "plattor" på systemet andra på Lidl...valet är självklart fritt :)






Morgon kardion gick väldigt lätt, hoppas att bröstpasset går lika... Har svaret om ca två timmar :)

Kör hårt ikväll friends out there!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Snygg tröja! va är de för märke?

2008-06-30 @ 21:05:06
Postat av: Jeppe

Nej för fasen, sluta stöd lidl :) Jobbar där och det är världens skitställe!! :)

2008-06-30 @ 21:14:45
Postat av: Pelle (karlskoga)

Längesen man såg dig.



Sjukt stor du har blivit också. Har sett dig i Body och i en del reklamkampanjer. Vill mest bara säga grattis, riktigt imponerande jobb.



/ Pelle

2008-06-30 @ 21:30:20
Postat av: Henke

Faan Ederer!!!!!! Den där träningen har gett sjuka resultat, hänt en del sen vi tränade något pass i slutet på 90-talet i gymet på brogården :D



Fortsätt kämpa, du kommer gå långt mannen!



(Henke från Storfors)



2008-06-30 @ 21:35:25
Postat av: Lina

Hej där ;)



Kom att tänka på dig häromdagen. Kul att det går så bra för dig :) :)



Vi hann aldrig ta den där sista dansen innan du flyttade .. Du vet... Lite synd..



Sköt om dig nu killen och ha de så bra!



Kramar

2008-06-30 @ 21:40:36
Postat av: Ederer

Sebastian!



TACK :) .... Ed Hardey är märket!



MVH

2008-06-30 @ 23:23:31
Postat av: Ederer

Jeppe!



Haha ja det kanske det är?? men billigaste kesellan har ni alla fall! Ett tips från mig! Byt jobb om du inte trivs, livet är för kort för att INTE göra det man verkligen vill!!



MVH

2008-06-30 @ 23:25:09
Postat av: Ederer

Pelle!



Tack för orden!! Jag kämpar och gör mitt bästa för att utvecklas på alla plan i livet!



Hoppas allt är bra med dig!



Sköt om dig så ses vi säkert framöver!

2008-06-30 @ 23:26:42
Postat av: Ederer

Henke!



Hallå där:) ...Ja det var längesen, träning på dagen och fest på kvällen var melodin då :)



Så länge det jag känner gläjde i detta kommer jag gasa på för fullt, mycket jag vill uppnå!!!



Må väl och sköt om dig!

2008-06-30 @ 23:28:57
Postat av: Ederer

Lina!



Hej:)



Kul att höra från dig!



Hoppas allt är bra och att allt går som planerat, du vet vad jag menar!



Ja dyker upp när du minst anar:)



Kram!

2008-06-30 @ 23:30:54
Postat av: matilda

Härligt o galet bra!

2008-07-01 @ 09:36:07
URL: http://mingalna.blogg.se/bodydesign/
Postat av: Jeppe

Haha, vill ha annat jobb men dessvärre är marknaden alltför liten för närvarande :) Men jag hoppas på det inom en snar framtid.



i övrigt, keep it up!!

2008-07-01 @ 15:44:37
Postat av: Ederer

Matilda!



Tack för orden :) :)



Kul blogg du hade och en schysst fysik, fortsätt kämpa!!!



MVH

2008-07-01 @ 16:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0