Dagen efter "påfyllnad" :)

Som jag skrev tidigare hade jag min första ätardag någonsin under "tävlingsdiet sammanhang" igår! 
Fyllde väl på ganka mycket under dagen med diverse onyttigheter, somnade t..o.m med ett glasspaket i famnen, lika bra att utnyttja varje minut utan hunger :)

Hört många säga (vilket säkert stämmer för dem) att det är bra med ätardagar och att man fyller på och får grymt tryck till nästa pass osv...Helt ärligt talat kände jag ingen skillnad alls, för mig spelar det nog mindre roll om jag har 50gram lr 500gram kolhydrater i systemet under passen, står fast vid min teori att det är hjärnan och viljan som spelar största rollen..

Så jag kan bara säga att för min egen del hämtar jag kraften till mina pass från hjärtat och inte från "500gram kolhydrater" ...

Dock skönt att kunna äta lite gott och få känna sig social för en dag vilket självklart är en viktig del det också, att vara fanatisk mår ingen bra av, varken man själv lr folk i ens omgivning!!!

Får väl se om coachen låter mig ta en "tårtbit" på min födelsedag om några månader?! tills dess stavas min kost kyckling & broccoli :)


Lite bilder från kvällens armpass blev det också...













Sofia körde ben :)







See you all again tomorrow :)



///
Ederer



Kommentarer
Postat av: Robin

Shawn ray look a like när du kör scottcurl med hanteln där ;)

2008-06-21 @ 23:29:52
URL: http://robinu.blogg.se/
Postat av: Ederer

Robin!



Haha:) Den liknelsen har jag absolut inget emot alls!!! Shawn ray var en av mina stoooora favoriter förr!

2008-06-22 @ 16:42:00
Postat av: Emilio

fyfan vilka biccar:).. sjukt nice!!!

När fyller du år?:D jag ska skicka ett bud med tårta!

2008-06-22 @ 18:45:38
Postat av: Ederer

Emilio!



TACK! tycker själv att man bara krymper o krymper... dietspöken igen kanske?!



Lååångt kvar tills jag fyller,oktober!



Prinsesstårta e min favorit me extra grädde hahaha :D



Kom hit istället så drar vi ett pass innan och fyller på med tårta efter hehe=)



Ha de gott!

2008-06-23 @ 00:09:57
Postat av: Filip

Du är en STOR inspirationskälla kollar din blogg nästintill varje dag.

Är själv bara 17 år men ligger i så hårt det bara går med mat,träning,sömn mm. Och det går bra en vacker dag ska jag med upp på scenen. Lycka till med dieten är den inför sm eller?



Ha det bra och kämpa på// Filip

2008-06-23 @ 00:54:24
Postat av: Ederer

Filip!



Tack för orden!!!& kul att du följer min blogg:)



Härligt att du har mål upsatta i livet! fortsätt kämpa så kommer du att nå dit, garanterat! ..men ha inte för bråttom, jag började gymma när ja va 14 men tävlade först när jag var 26...



Vilken tävling jag ska köra får vi se lite längre fram! men jag säger till i god tid innan!



LYCKA TILL MED ALLT OCH KÖR HÅRT FILIP!!!!!



MVH

2008-06-23 @ 01:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0