Gäller att ta tillvara på tiden...

När man har finbesök ;) 

Lilla hunden följde med mig tillbaka från Värmland till Stockholm över helgen! Så all övrig tid mellan träningspassen har jag självklart ägnat åt "lillebrorsan" :)

Ute och "kollar läget" lite i fredags kväll, tyvärr dåligt med damer till brorsan :P


Från kvällens (lördag) promenad..



Ska erkänna att det stundtals är riktigt jobbigt under dagarna med hunger och psyket som "spelar med en".
 
Men...
När det kommer till träningen kvittar det om det är 1timme kardio, 2timmar kardio, 3timmar kardio, 1timme gymträning, 2timmar gymträning....Det är bara att hålla blicken rakt fram och gasa på i full fart genom passen!

FÖR....
Vill man överhuvudtaget ha chansen att komma till "stjärnorna"  måste man börja med att träna tills man ser stjärnor :) ...Först då har man chansen att nå dem ;)




Sovdax nu! somnar med tanken att jag ska göra mitt livs benpass imorgon, finns inte annat...





Vänner!  ni som är på krogen?! Gå inte hem själva, det är ju Lördagnatt ;)


Puss & snusk :P
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: haje

Tjena Johan!

Jag har en fundering som jag hoppas kunna få svar på.....när det gäller tävlingar här i sverige är det hårda dopingkontroller? Hur ligger det till att tävla utomlands är det samma sak som gäller eller hur fungerar det? Finns det någon sida där man skulle kunna läsa om sånt?

Är oerhör tacksam för svar!

2008-07-20 @ 10:26:22
Postat av: Ederer

Haje!



Eftersom jag bara gjort en tävling tidigare är jag nog inte rätt person att svara på det? saknar tävlings rutin....



Men här finns all info om regler osv http://www.skkf.org/ (förbundets sida)



MVH

2008-07-20 @ 11:22:47
Postat av: Raffe

Det e bra Johan! Så ska det se ut, människans bästa vän vid din sida under dieten :-) Kan inte bli bättre än så!



Ha ett grymt benpass idag! THUMPS UP



2008-07-20 @ 12:06:16
Postat av: Ederer

Raffe!



Sant mannen! sviker aldrig!!!!! Unikt!!!!



Japp ska piska på dem rejält! (kanske du vill köra bröst ihop imorgon? vore topp!)



Hör av mig!

2008-07-20 @ 17:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0