Panik=)

..Min "ätardags lördag" är snart över och jag har INTE ätit en onyttig sak, träningen var lagd till kl17 så att avika från ordinarie matschemat var inte att tänka på, sjukt viktigt vad man stoppar i sig inför passen!!!
samma visa efter passet, då vill man ju inte slarva utan få i sig det viktiga...
Och där är vi nu, ägnat dagen åt träning och bra mat(!)  Men tanken på ytterliggare än "torr" vecka med kyckling o ris utan minsta lilla gott på dagen D funkar inte...
Har lite glass i frysen tror jag, så efter avslutad "blogg time" är det glass som gäller ===)))


Rygg passet gick bra! min vikt börjar sakta men säkert närma sig det magiska 100kg`s strecket vilket är relativt mycket om man tänker på mina 168 korta cm =)  , känns att styrkan ökar lite i takt med vikten, något positivt=)
Annars trivs jag nog bäst när jag är lite lättare
...Men nu är det Growing time så bara att gilla läget ett tag till!

Melodin för dagen var som vanligt trippeldropp & superset =)

image153image154
image155


Imorgon ska jag åka till Bodyfitness och Hälsa på gänget där! bra tryck där på kvällarna!! många därifrån som ska tävla i år!   ( Tar med kameran ska vi som om jag kanske fångar "mr.kungen av fria programmet" stan the man på nån bild, inte träffat honom på länge så ska bli kul att se hans form lite =)...

see you all!
///Ederer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0