Vardagen fortsätter :)

Läääängesen man var på krogen men ikväll var det dax igen efter ca ett års frånvaro, tog bilen så det blev ett nykter besök och mina beställningar bestod av isvatten och cola zero... 

Kom hem från gymet runt 19.00 , 19.15 ringde en kompis jag inte sett under hela dieten och frågade om vi inte skull ses? Bäst passa på när man har semester från matvågen och kardiobandet :) 
Märktes vi hade mycket att snacka om, tog ett bord satt oss ner och timmarna rullade på snabbt, skön utekväll utan sprit, helt klart sällskapet som gör skillnaden,  kul se dig brorsan!

Bild från kvällen... Livets goda fortsätter :)




Fick även ett grymt härligt mail idag av  kanske sveriges genom tiderna bästa kroppsbyggare! Även en fantastisk mentor för sporten och en perfekt förebild för alla tränande i landet!

ANDERS GRANHEIM


För att citer några rader ... 

"
Hallå Johan!

Hoppas allt är bra!
Hade tyvärr inte förmånen att se dig på Lucia sist!
Lycka till med din satsning! You have the look!
mvh
Anders "



Tackar ödmjukast för de fina orden, ord som gör mig ännu mer laddad inför framtiden och mitt nästa mål, snart dags att börja köra hårt igen, kan knappt vänta!


Imorgon är det lördag och bröst träning + massa extra kcal
///
Ederer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0