Time out!

Är åter i träning och har kört genom kroppen lite lätt denna vecka... 

Är långt ifrån nöjd med min insats under Lucia, vet att jag kan mer och ska efter lite vila dra igång med en hård off season träning igen, vi har pratat igenom vad som gick snett och varför den riktiga formen uteblev samt vilka muskler vi ska prickskjuta...

Men nu ska jag bara ha en lugn o skön jul samt nyår! Kommer uppdatera här lite efter tid och om det finns nått att skriva om. Men efter nyår kommer bloggen mot nästa mål (som är klart) att rulla som vanligt igen...


Jag kommer tillbaka!!!!!!!!!!!!!!

foto: Markus Syvertsen


Sköt om er friends out there så ses vi snart igen!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad som gick snett?? OMG.. har du sett din kropp??;) klart att man vill vinna.. men de gör du nästa gång!!! grymt jobbat tycker ja, synd du uteblev på festen.. :(



Kram

2008-12-12 @ 11:54:08
Postat av: Du va värd en bättre placering!

Ingen fel på din form, om du syftar på hårdheten så ja du va hårdare sist, men din fysik och dina fylliga muskler slår ju alla de andra... och det är väll det bodybuilding handlar om , muskler och symetri? lr har jag fattat fel?

2008-12-12 @ 16:07:19
Postat av: olof persson

Vad har du gjort på armen? fin form kämpa på!

2008-12-12 @ 16:28:02
Postat av: Ederer

jenny!



Tack tjejen!! vet att jag kan bättre, men ska visa det nästa gång..



Tyvärr så försvann min fest lust... Vi får ta igen det =) , hemma över jul!



Ses på lagret va?!



Kram

2008-12-12 @ 17:20:56
Postat av: ederer

Anonym!



TACK FÖR ORDEN DET VÄRMER!!!



(men bara kämpa ännu hårdare och komma igen som gäller! )

2008-12-12 @ 17:21:49
Postat av: Ederer

olof!



TACK! ...jag håller på att ta bort tatueringen därför den ser lite scaaaaary ut just nu =)



MVH

2008-12-12 @ 17:22:53
Postat av: Martin.P

Roligt träffa dig o tjöta lite i gbg mannen,som sagt du var värd mkt bättre placering,fylligheten har du lijnerjna och grym massa,de är endå bodybuilding det handlar om som jag sa till dig innan!

Men vi tar nya tag du och jag mannen, ska bli skoj och se vad du planerar i tävlingsväg härnäst,hoppas verkligen du ger chansen att tävla snart igen.

Kör hårt din vän Martin

2008-12-12 @ 18:14:31
URL: http://martinperssons.blogg.se/
Postat av: Zebbe

Grattis till placeringen :) skulle vunnit, men hoppas du är nöjd med din prestation iallafall. tyckte du hade bäst form, man fick hålla flickvännen i styr ;) Återigen Stort GRATTIS!!

2008-12-12 @ 19:04:45
Postat av: Tobbe

fan va cool tatoon såg ut :P vadå fel på formen.. jag hade gett va ja kan ge för den!! Nästa tävling?

2008-12-12 @ 20:01:19
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja de blir statt juldan elle???:)då lär vi ses i dimman;) e nog på lagret till början av jan sen flyttar ja till norge!! men blir nog hemma på helger!



Ha de gott "biffen";)

Kram

2008-12-13 @ 10:25:57
Postat av: janne

grov var du men det var säkert en 3-5kg kvar till toppform, bara att ta nya tag till nästa gång, får du bara till formen kommer du att placera dig riktigt högt, kanske högst upp tom..lycka till i framtiden!



mvh Janne

2008-12-13 @ 19:13:36
Postat av: Ederer

jenny!



Nja inte funderat så långt än, kan bli hemmakväll med glögg o pepparkakor, börjar bli gammal;) ..Men nån fest innan nya året ska det bli, 10månader sen sist så dax NU!!!



Norge! då får du börja köra på Haralds Gym, Grymt!!!



Biffen hahaha, kötbullen kanske :D mycket extra kcal har det blivit =)



Ha en skön lördagkväll :)

2008-12-13 @ 19:23:18
Postat av: Ederer

Janne!



Tack för orden! Jag kommer tillbaka framöver!!



trevlig helg!

2008-12-13 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0