Lördagkväll - Bowling! And the winner is ... ;)

Haft en bra lördag med massa extra kcal ...
Bageri bröd till frukost, buffe till lunch, kebabtallrik middag och massa godis, Lördagar is the shite :)

Avslutade en lyckad dag med en kvällsrunda Bowling på Score, trodde min kondition skulle vara på topp efter alla kardio timmar under året , men måste erkänna jag blev f*n lite flåsig... Skyller på alla dagens extra kcal



Kolla noga på min bana 3, striken är ett faktum



Vem som vann???   ...

Hahahahaha!  neeee  oavgjort säger vi! tack för besöket och en grym helg kompis!





Håller på och funderar ut et nytt träningsupplägg oxå, måste variera ofta för att lura hjärnan, klart är att fokus kommer ligga på att främst förbättra vader och baksida lår!
Genom självklart främst hård träning men oxå regelbunden massage och stretching, ingen annan gör jobbet så väldigt snart är det dags att dra igång hårt igen! Kommer börja uppdatera min träning som vanligt då med bilder osv.....



Hoppas ni haft en lika trevlig helg som mig !!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: kimpa

Tjena...grym blogg. Vad anser du att fördelar blir med regelbunden stretching? Och kommer du stretcha vader och baksida som du säger mellan varje set eller bara efter?

2008-12-21 @ 14:24:26
Postat av: Susanne

Å jag fundilurar på vart du köpt myssen?! :)

Vill ha! :P

2008-12-21 @ 15:36:19
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Ederer

Kimpa!



Tackar för orden!!!!



Fördelarna är att det blir mer utrymme att växa i!!!!

Tänk dig att träna i en för liten/thight kostym, trångt o jääävligt :)



med mer flexibilitet och utrymme att växa i blir det lättare, stretching gör stor skillnad anser jag!



Kommer stretcha endast efter passen, finns ingen tid mellan seten då jag vilar väldigt kort för maximal blodtillförsel...



MVH

2008-12-22 @ 22:55:18
Postat av: Ederer

Susanne!



Ahh den e skön :D



köpt den på en affär i Hammarby sjöstad,ligger bredvid fryshuset! som har mest såna prylar och massa basketlinnen osv ...minns inte namnet bara för det )= )= ... ska kolla upp det!



MVH

2008-12-22 @ 22:58:23
Postat av: Susanne

Jättesnällt av dig! Tack! :)



Passar på att även önska dig God Jul & Gott Nytt År!

2008-12-23 @ 11:52:57
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0