Invägd och klar...

Tillbax på hotel rummet efter en varm (mycket folk) invägning och vikten stannade på exakt 86.5kg , 9kg tyngre än förra året....

Ska fortsätta att försöka torka till under natten, finns lite vätska kvar att driva ut, känner mig matt men en natt till ska jag orka, snart är vi inne på matchdagen som jag väntat på ett år, klockan åtta kommer coach och det är dax att lägga på ett lager färg...

Vilka lr hur många vi tillslut blev i -90kg har jag ingen koll på?  Ska bara göra mitt bästa imorgon, mer kan jag inte göra vilket fall...

Det är såna här dagar man verkligen förstår hur mycket vänner runt om man har, mobilen har gått varm hela dagen med lyckönskningar och delar av min familj sitter i publiken imorgon, TACK FÖR ALLT ALLA NI !!!! 


Nästa gång jag skriver här blir imorgon kväll när allt är över ( möjligt att det kommer update på www.bigd.blogg.se mellan förbedömning och final?!)



Nu kööööööööööööööööööööör vi
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Emma

Go go go!

2008-12-05 @ 21:17:32
URL: http://yournumberfour.blogspot.com
Postat av: Jenny

Kom igen nu Johan. Jag håller alla tummar jag kan (och sia sina klor) Vi tror på dig fullt ut. Nu tar du hem det här som du kämpat för så länge! Stor kram och massa massa lyckönskningar

2008-12-05 @ 22:46:07
Postat av: oscar 15 år :)

KOM IGEN NU JOHAN ..FY FAN VA GRYMM DU ÄR AVGUDAR DIG ..DU ÄR EN SANN KRIGARE ..KÖR HÅRT !!!

2008-12-05 @ 23:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0