Följ mig Live om ni vill =)

Har ju som jag tidigare skrivit äran att ha "min egen" fotograf med på hela resan, hon uppdaterar hela tiden vad som händer med både bilder och text på sin sida...

Följ hela min resa på : www.bigd.blogg.se


Bilden tagen exakt 15.32         - mer live än så går inte att få =)




Ligger här nu på hotelet och inväntar invägningen som är klockan 17.00, mår bra och känner mig lugn även om jag är torr och törstig eftersom vi strypit vattnet helt...


One day out from the Lucia show!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare!!Men imorgon är det du som äger ff:)



Lycka till,du är en stjärna!!



kramar

2008-12-05 @ 15:57:07
Postat av: Johan

Anna!



KRAM

2008-12-05 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0