Dax för nytt kapitel!!!

Avslutade året som det började... Med bra fart :) 
Hunnit med allt som skulle göras inför nyårsfesten. Varit hos Better Bodies och provat kläder och mössor ur nya kollektionen, mycket snyggt som kommer 2009!

Bokat in en fotning som jag tror kommer bli riktigt skoj, haft ett givande möte med fotografen idag och hon är grymt duktig och har så många bra idéer!! 
Från Måndag är det minidiet igen!  Bra det för vikten har smygit upp till dryga 100kg nu... dax vända igen!

Idag är det som jag tidigare skrivit party på kvällen och under dagen är det delar av partyfolket som ska träna tillsammans innan avfärd mot festen! Tar med kameran till gymet, blir bra avrunda året med lite tränings pics eftersom detta år minst sagt gått i träningens tecken :)

År 2008!!!
Som alla år blir det både glädje och sorg, sånt är livet! Jag känner att jag kan vara nöjd med mitt år, ingen är perfekt men jag känner jag kan stå för allt jag gjort under året, hoppas mina nära och kära oxå är "nöjda" med mig, har alla fall försökt finnas där och vara en bra vän, försökt räcka till så gott jag kan! 

Vill TACKA ALLA som stöttat mig under året och funnits vid min sida, ni är alla guld värda och allt ni gjort betyder oerhört mycket, ni vet vilka ni är , ingen nämd ingen glömd!  Och ett tack till alla ni som följt mig i bloggen under året, grymt stöd och jag har fått äran lära känna massa nya människor!   TACK FÖR 2008!.....






ÖNSKAR ER ALLA FRIENDS OUT THERE... GOTT NYTT ÅR!!!




Önskar er alla ett framgångsrikt 2009 och jag hoppas att ni alla uppnår era personliga mål, alla lika mycket värda stora mål som små, även den lilla förändringen kan göra stor skillnad!

Tilla alla nära & kära och min familj...

Älskar er!
///
Johan Ederer


Kommentarer
Postat av: Zebastian

God Fortsättning och hoppas nyårafton blir en finfin sådan. Gott nytt år!



Mvh Sebbe

2008-12-31 @ 11:04:24
Postat av: Anna

Gott nytt år:)

kramar

2008-12-31 @ 11:49:21
Postat av: Farsan

Som sagt, både glädje och sorg,Men! nu är det nyår och ett nytt år att se fram emot.YES!!!Ha dä gött. Du finns i mitt hjärta. Happy new year/Farsan

2008-12-31 @ 12:37:06
Postat av: mike

Har skickat mail till dig nu Johan! Hoppas du fått det, gott nytt år på dig :)

2008-12-31 @ 12:40:36
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: Ederer

Zebastian!



TACK DETSAMMA!!! Önskar dig ett härligt 2009!!

2009-01-01 @ 14:52:27
Postat av: Johan

Anna!



Detsamma! Kommer bli ett fint år :)



Kramiz

2009-01-01 @ 14:54:23
Postat av: Johan

Farsan!



Ja så är det, inte så värst mycket sorg för min del, mest glädje!! Men klart inte alla dagar kan vara lika kul...



Älskar dig!

2009-01-01 @ 14:56:22
Postat av: Ederer

Mike!



Gott nytt år på dig med!!!



(men något mail har jag tyvärr inte fått, skriv din mail adress här så kontaktar jag dig!)



MVH

2009-01-01 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0