Udda matvanor?! :P

Om ni vill se mina "f.d hemliga" något udda matvanor får ni titta i nya numret av Body :)



Träningen gick bra ikväll och ryggen kändes något bättre, lämnar inget åt slumpen så har därför bokat in en massage tid imorgon vid lunch!
Inte tid med småskador för på måndag och framåt kommer vi gasa på dieten, sommar månaderna är slut och det är dags att dra på det riktiga blåstället, allt annat än bättre form än förra tävlingen är en besvikelse och ett personligt nederlag, inte en chans att jag låter det ske...
 
Från måndag och tills formen är där ska jag ner i h*lvetet och vända!!!

Önskar ALLA en trevlig  kväll :)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gillar din blogg, ska bli kul att följa dig!

2008-08-28 @ 22:55:06
Postat av: GurraP

Riktigt kul blogg att läsa, har börjat följa den!

Har en fråga som kanske låter korkad men du säger att du kör dropp under vissa pass va är de??



Lycka till i fortsättningen!!!

2008-08-29 @ 00:27:19
Postat av: Rasmus Andersson

Jag har aldrig stött på någon som kör på med samma inställning som du!

Trots att du är en av de bästa inom svensk byggning i din viktklass är du otroligt ödmjuk och trevlig.

Kör på hårdare än vad du gör nu och du kommer garanterat in bättre än på MTGP 07 (där du för övrigt var riktigt bra!). :)

MVH

Rasmus

2008-08-29 @ 13:40:08
Postat av: Emilio

Hej. Har följt din blogg nu ett tag. Tycker du har en grymt intressant blogg. Tänkte höra ifall du hade lust att ge mig lite tips för hur man tränar bäst, och hur man bygger upp muskler bäst? Du kan adda mig på msn ifall du har lust.. Hade varit riktigt roligt. Ha de så bra// Emilio

2008-08-29 @ 18:25:53
Postat av: Ederer

Camilla!



Kul att du följer me och att du gillar bloggen!



Ha en grym helg:)

2008-08-29 @ 20:58:10
Postat av: Ederer

GurraP!



Tack för orden, härligt att du föler mig!!!



Dropp är när man börjar på en vikt säg tex 20kg kör så många man orkar med den vikten, sen utan att vila emellan byter/droppar man til ett par lättare vikter direkt.... det är ett dropp!!



Lycka till med din träning, prova dropp, gör ont´men funkar bra!



MVH

2008-08-29 @ 21:00:43
Postat av: Ederer

Rasmus!



Tack för fina orden, verkligen!!! kul att höra!



Tycker alla e lika mycket värda, elit som motionär,idrott är på skoj, "tror man man är bättre än andra och har attityd" har man INTE fattat vad livet handlar om!!!

... Sånt "tänk" finns inte hos mig, livet är för kort för att inte "se andra" och ställa upp om man kan! vem vill dö ensam??



TAck för orden om min fysik...Jag lovar göra mitt bästa detta år,hoppas kunna komma in lite bättre sen får man se hur det kommer gå...



Ha det guld Rasmus och kör hårt o ha kul!!!



MVH

2008-08-29 @ 21:08:15
Postat av: Ederer

Emilio!



Tackar kul att du och andra gillar bloggen! är alltid mig själv och bara kul om man kan dela med sig av sin enkla vardag och kanske kunna ge lite tips osv!



Kan adda dig på msn, inga problem!



Ha en bra helg!

2008-08-29 @ 21:09:47
Postat av: robin

JAg kan bara säga en sak om den udda vanan: ÄGGBERT:D själv äter jag två vitor per dag bara :P

2008-08-30 @ 02:49:33
Postat av: Ederer

Robin!



Hahahaha äggJOHAN såna fall ;) ...



men du.... du äter fler än mig just nu...äter inga alls under diet ....det du :D :D



Ha de bra!!



MVH

2008-08-31 @ 13:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0