Road Trip :)

Jag och en liten vän var förra året och tittade på Athletic Fitness sm i karlstad, förövrigt den första AF tävlingen jag sett live, minns jag tyckte det var riktigt kul att se, roligt när det "händer lite extra"  som hinderbana, chins & dips!!

Bestämde igår att det blir en repris även detta år, när de dessutom har utökat med, bl.a VM-kval i Bodyfitness för damer samt nybörjarklasser i byggning och classic så är det klart det blir en road trip dit och titta!!!


Next stop for me!    Nästa helg - AF SM i Karlstad  6:e September !





Vi ses där :):)



Lycka till ALLA som ska tävla!
///
Ederer


 


Kommentarer
Postat av: Emilio

Hej.

Vill du adda mig på msn, ifall du har lust att hjälpa mig så jag får ut det bästa av min träning?



[email protected]



Mvh: Emilio

2008-08-31 @ 17:29:06
Postat av: Grabben

Hej! På tal om ingenting.. jag tänkte bara fråga en grej för du kan säkert svara på den! Vad ska man göra för att stärka sina leder? Finns ju en massa olika tillskott och så som lovar stärkta leder osv.. men finns ju så mycke svammel så jag pallar inte att beställa något förrän ja vet säkert att det fungerar.. du kan ju maila lite info till mig om du har något tips och om du orkar! :)

2008-08-31 @ 18:48:00
Postat av: Från en liten vän

Det var en toppen dag:)

2008-09-01 @ 10:13:58
Postat av: Ederer

Emilio!



Har tyvärr ingen tid över just nu att adda fler på msn, fullt upp med mina tävlings förberedelser...



Frågor osv kan ställas HÄR, svarar alltid!



MVH

2008-09-01 @ 13:58:41
Postat av: Ederer

Grabben!



Jag har aldrig provat några tillskott speciellt framtagna för att stärka leder. Har tyvärr inget bra svar på din fråga? har aldrig haft problem med mina leder så har aldrig behövt "tänka extra" på det...



Hoppas du får ordning på dina!!!



Ha de så bra MVH

2008-09-01 @ 14:02:19
Postat av: Ederer

En liten vän!



Vi hade en toppen dag! Som alltid :)

2008-09-01 @ 14:22:52
Postat av: Robin

Jag ska dit med några vänner och få inspiration!

Detta blir min första tävling live, ska bli mkt intressant! Ses kanske där!

2008-09-01 @ 20:37:13
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Robin P

Hej johan, vet att du har slitit som ett djur för att se ut som du gör och ingen förtjänar kroppen och allt bra som kommer med den hela processen mer än du gör! Att kunna efter mer än 3 månaders helvete stå upp med ett leende krävs enorm vilja och kraft! Eftersom jag ser dig som en förebild inom detta nöje så vill jag ju också få en chans att få se dig på en tävling! Så har egentligen bara en fråga! När är den förväntade tävlingen, vilket datum, tid och plats ? Ha det extremt bra:)

2008-09-01 @ 22:03:48
Postat av: Unknown

Tjena Johan, Ser att det går kanon för dig! Fortsätt så!



Tänkte fråga dig en sak, ja har tränat i snart 1 år, och ja känner ofta att ja får ont i axlarna, eller om vi säger mellan axlarna o bröstfästet så strålar de som fan, känns som ja sträcker mig varje gång ja kör bröst övningar, Ja stretchar och värmer upp varje gång , men ändå känner ja strålningarna varje gång, vet du varför? De förstör stor del av min träning eftersom ja inte kan köra fullt ut;/

2008-09-01 @ 22:22:40
Postat av: GurraP

En fråga om din diet?

Dricker du kaffe lr förstör de på något sätt ?

2008-09-02 @ 22:58:34
Postat av: Ederer

Robin!



Kul hoppas du kommer gilla tävlingen, AF är riktigt kul att se tycker jag=)



Kom gärna fram och hälsa om du känner för det, bara kul=)



MVH

2008-09-03 @ 14:32:15
Postat av: Ederer

Robin P!



TACK SOM F*N FÖR DE VÄNLIGA ORDEN!!!!!



Luciapokalen i göteborg är mitt enda mål detta år!



TACK FÖR STÖDET!!!

2008-09-03 @ 14:33:42
Postat av: Ederer!

Unknown!



TACK!!!



Hmmm...Tror du behöver gå på en rejäl massage fördu har till 99% massa trigerpunkter med slaggprodukter som ligger och stör nervbanorna, de sitter oftast i ryggen men strålar ut i hela kroppen som du beskriver...



mitt råd en MASSGE!!!



MVH

2008-09-03 @ 14:36:03
Postat av: Ederer

GurraP!



JAPP dricker massa kaffe! vilket bara är BRA under diet! det hjälper till att bränna lite fett faktiskt + att det är vätskedrivande! ...men ta det emellan måltiderna inte tillsammans med mat!!



Funkar bra och är gott under diet...Tycker jag!



MVH

2008-09-03 @ 14:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0