Min dag slutade med lyx :P

Började som jag skrev tidigare med lyx genom kardio fritt :)  och avslutade med ett härligt sent armpass, vilken lyxig dag vaaaaa:)

Körde på relativt höga reps och grundtanken var inte under 15reps per set, på med en vikt och börja mata, inga dropp men max 50sekunders  vila mellan seten var melodin för kvällen...








Som jag skrivit tidigare så fick jag kritiken/rådet att piska mina ben extra inför nästa tävling, en annan muskelgrupp som coach tyckte låg lite efter och som gjorde att jag såg lite "rak" ut i vissa poser var ryggen...
 
Så under det senaste året har både ryggen och benen tränats 2ggr i veckan för att de ska komma ikapp, de två största musklerna på kroppen som är riktigt jobbiga att träna hårt! men jag  satt upp en vision i huvudet hur jag ville att det skulle se ut, sen var det bara att köra igång...

Körde lite posing idag efter passet och tror det var längesen jag la upp en rygg bild(?)  Så här kommer en...
Ska fortsätta att jobba hårt med den så får man hoppas att det kanske förhoppningsvis blivit alla fall ett steg i rätt riktning vid nästa tävling...


"Rom byggdes inte på en dag" och jag ska "ingenstans" inte vad jag planerat :)  Älskar att träna så ingen stress hos mig! det får ta den tid det tar att nå dit jag vill...




Natt kesella nu sen läggdax, blev en sen dag detta!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Stefan Sundqvist

Det syns verkligen att köttet har hamnat på rätt ställen. Bra skit!

2008-08-02 @ 08:28:03
Postat av: Broder Colombia

Fan gosse!



Stor du är! Du skriver att du inte har brottom och att du inte ska någonstans..

I mina ögon ser det ut som om du ska ut och flyga med din vingar...

Mot stjärnorna...



Kör hårt! Jag följer dig slaviskt...



Big Will

2008-08-02 @ 11:34:42
Postat av: Zynter

Johan blir roligt att se hur långt du kommer kunna gå!

Bara din attityd är jag VÄLDIGT imponerad utav, du hade kunnat vara ett äckligt egoistiskt svin och ändå klarat dig bra, tvärtom du verkar vara bland dom mest ödmjuka inom bodybuilding hära i sverige

2008-08-02 @ 12:08:44
Postat av: Oggelito

Jäklar ser riktigt nice ut!!!

2008-08-02 @ 18:26:07
Postat av: Ederer

Stefan Sundqvist!



Tack för orden! (får hoppas du har rätt :D )



MVH

2008-08-03 @ 12:53:57
Postat av: Ederer

Wille!



TACK för orden!! Lovar att det kommer MER, året är inte slut än... ska ge ALLT!!!!!!



Hoppas allt är bra med dig min vän! Får inte glömma höra av dig om du ska upp hit något som vi pratade om sist, vore kul att se dig!!



Sköt om dig och tjejen!



Kram¨

2008-08-03 @ 12:57:07
Postat av: Ederer

Zynter!



Tackar så hemskt mycket för orden , blir super glad att du tycker så...Är bara mig själv i alla lägen:)



Jag lovar att kämpa på så får man se hur långt lr kort det räcker, ska göra mitt bästa varje dag alla fall!



Ha de riktigt bra och sköt om dig!!!

2008-08-03 @ 13:00:11
Postat av: Ederer

Oggelito!



TAckar så mycket!!!!

2008-08-03 @ 13:01:29
Postat av: Anonym

Grym fysik Johan Ederer (:



Jag är en träningsnarkoman på 18 år, tränar hårt och äter bra, dietar året om, inte deff, men bra käk, rätt energi, återhämtning, protein osv... Jag är grymt motiverad, inte alla dagar såklart men jag försöker ge 120 % alla pass. Tänker fortsätta så länge det är kul, det är ju det som håller igång kämpaglöden liksom, eller hur ;)



Hur ser ditt schema ut? Och har du några råd angående övningar - vilka tycker du är effektivast för tillväxt förutom de tunga basövningarna?



Kör hårt!

MVH

Alexander Tollén

2008-08-05 @ 22:32:01
Postat av: Ederer

Alexander Tollèn!



Tack för orden killen!!!!



Gillar din inställning SKARPT!! sålänge det inte blir ett "tvång" utan i grunden är kul lovar jag dig grymma resultat, trivs hjärnan trivs kroppen, då kommer resultaten!!



Vad gäller schema så har jag inget:P , mitt schema stavas VARIATION!!! finns inga mirakel övningar, välj ut en muskel som ska tränas och kör den tills du ser stjärnorna komma, då gör du 2reps till ;)



Gå på känsla och kontakt, de övningarna som känns bäst för dig är bäst, kvittar om någon "expert" säger annat... det som känns rätt för dig kan aldrig bli fel!!!



Därför jag alltid säger... I DO IT MY WAY!!!!



Lycka till och fortsätt ha kul, känn ingen press, då kommer du dit du vill ska du se!!!



MVH

2008-08-05 @ 23:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0