Bara för att...

..Jag skrev igår att allt känns lätt så fick jag f*n för det :) , sjuuuuukt hungrig idag, verkligen fått koncentrera mig på uppgiften som stavas diet! 
Blev nog riktigt tom efter att ha hållt igång i sammanlagt fyra timmar i sträck med kardion imorse, omöjligt att ligga på ett kcal minus och kunna reparera den "skadan", tom, hungrig och ganska snurrig, så kan jag sammanfatta min dag som efter att jag skrivit detta inlägg är slut, sängen väntar! 


Kan lova att det var en riktig befrielse att få gå in i gymet och glömma allt vad hunger heter för lite drygt en timme!!!!



Tränade med Sofia idag och vi fick till ett bra pass med högt tempo!
(kanske syns på min t-shirt :P )






För varje dag som går kommer man en dag närmare tävlingen, jag räknar ner dagarna!  ingen stress, har man väntat och tränat varje dag för detta i ett och ett halvt år kan man vänta lite till :)

Men det ska bli kul och jag är väldigt fokuserad & laddad för uppgiften.......



Om jag drömmer om mat hela natten kanske jag vaknar mätt så det räcker hela morgondagen?! :D
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Markus stoltz

duu får drömma om maat ja (:, synd att du ska va så hungrig :/, när ska du tävla johan?, efter tävlingen får du f*n äta allt ;)tummen upp och lycka till /// markus

2008-08-20 @ 00:21:14
URL: http://wwwgymgrossistencom.blogg.se/
Postat av: FRIDA

hallå du glömde mitt inlägg =/ för 2inläggs sen = /

2008-08-20 @ 15:24:23
Postat av: Ederer

Markus!



Hehe ...att orka vara hungrig är "part of the game" !!!! ...jag orkar ;) ... en bit kvar till tävling, men sen ska jag utomlands och äta o dricka gott kan jag lova, resa redan bokad=)



mvh

2008-08-20 @ 22:09:29
Postat av: Ederer

FRIDA!



Aha förlåt Frida... missar ibland...dietsnurrig)=

ska kolla nu och svara!



kram

2008-08-20 @ 22:10:35
Postat av: Nemo

Tjena!



Dig har jag hört mycket positivt om senaste tiden! och jag har sett att din träning verkligen har gått bra! Du har grym fysik och allt :)

2008-08-21 @ 00:32:48
Postat av: FRIDA

friiida[email protected]

har ett förslag till dig johan om du orkar i december eller om du är i gbg innan =)

jag har UF företag o har riktat in oss på kosttillskott o tänkte så klart GYMGROSSISTEN =) men vi kan prata mer på msn =) vi hörs =)

kram

2008-08-21 @ 10:04:17
Postat av: FRIDA

friiida(understreck)[email protected]

2008-08-21 @ 10:05:43
Postat av: Nyfiken

Vad maxar du dom olika basövningarna knäböj, bänk och mark?

2008-08-21 @ 17:27:38
Postat av: Mango

Nä ja e bara nyfiken hur de ser ut avslappnat helt enkelt :D bredden på ryggen hur magen ser ut osv

2008-08-21 @ 21:14:52
Postat av: ederer

Nemo!



TACK så mycket!!! det var kul att höra:)



Ha de så bra!

2008-08-21 @ 23:49:00
Postat av: ederer

frida!



Ja du får förklara mer på msn!



MVH

2008-08-21 @ 23:50:32
Postat av: ederer

Nyfiken!



Jag maxar aldrig om du menar 1reps? , går aldrig under 5 reps! marklyft och vanlig bänkpress kör jag aldrig längre...



Gjorde en 5:a på 240kg i knäböj igår, men fanns nog mer, men vill inte skada mig nu innan tävling!



MVH

2008-08-21 @ 23:52:59
Postat av: ederer

mango!



Okey! ska fixa det längre fram!



MVH

2008-08-21 @ 23:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0