Sov dax...

Blev ingen natt kesella1% denna kväll heller, inte orkat äta så värst mycket under min förkylningsperiod, iofs "lyxat" till det lite med köttfärssås två dagar i rad,slinker ner lättare än torr kyckling och ris i en ond hals!
 ska dra en 50grams proteindrink nu, sen hoppas jag på en skön nattsömn och inte som gårdagens natt..


Till mysigaste tjejen...


White Lion - You are all i need





Nu ska jag smyga ner under täcket, hoppas på att vakna utvilad och frisk imorgon!


Sweet Dreams=)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Jesper

Tack för din hjälp med kosttillskott och dina vänliga ord. Det stöttar mig otroligt mycket ska du veta :) Jag vet inte hur många gånger jag kollat i BODY´s tidning, nummer 285 där du är med.

Kan säga att mina förebilder är inte dom vanliga som Schwarzenegger eller Coleman (dock inget fel på dom alls), men jag har svenska, och unika förebilder. Det är dig, Johan Oldenmark och Ove Rytter.

Jag är ingen psykopat som kommer leta upp dig och stå utanför ingången till ditt hem och ta kort på dig eller vara en stalker hehe, men du ska bara veta att du är en förebild!!!
Inte många som är så supportiska och vänliga av sig som du är. Tack!!! :)

2008-04-18 @ 01:09:08
Postat av: Jimmy Jönsson

Brukar också säga att allt har en menning. Med tanke på att man är för dålig på att vila, man bara kör på. Så är detta kroppen som säger ifrån att nu är det dags för ett break. Så se det positivt, detta gör dej bara gott. Ladda på med kcal och kom tillbaka som ett djur bland vikterna.

Krya på dej vännen.

Mvh JJ

2008-04-18 @ 09:33:45
Postat av: Ederer

Jesper!

Verkligen ett stooort tack för dina ord! tycker bara det är kul om man kanske kan hjälpa till lite!
Lycka till nu med träning,flickvänn och studenten!

Kom ihåg vad jag skrev i mailet! Glöm aldrig bort att ha KUL!!!!!!!!!

MVH

2008-04-18 @ 10:13:16
Postat av: Ederer

Jimmy Jönsson!

Tjena Broder=)

Du har rätt,kloka ord! ska se till att vila ordentligt och bli frisk sen köra på som f*n igen=)

Hoppas allt flyter på för dig!!! jag kommer ner till Danmark och hejjar på dig!!

Dra gärna nått mms me lite form bilder när du orkar, alltid kul att se!!

Ses i Danmark Jimmy!!!

MVH

2008-04-18 @ 10:16:00
Postat av: Jimmy Jönsson

Roligt att höra. Absolut. Skall ta lite bilder and send it over. Tufft starfält i -90 kg, men det är bara roligt. Jag åker dit och kör min grej. Det skall vara roligt. Jag hade inte roligt i Västerås. Det gjorde för ont. Men armen skall vara fit for fight till Loaded Cup. Får behandling nu.
Ha en trevlig helg så ses vi snart.

Mvh JJ

2008-04-18 @ 12:33:36
Postat av: Ederer

Jimmy!

Åk till Danmark.. and do your thing Brother!!

See you there=)

All the best!

2008-04-18 @ 16:28:32
Postat av: Julia

hur grym e inte den låten alltså :)

2008-04-18 @ 22:12:13
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Ederer

Julia!

Absolut! nästan lika grym som Gymgrossistens protein;) ...haha...Nee men den e riktigt fin!!

Ha en skön Lördag!

2008-04-19 @ 09:53:13
Postat av: Julia

haha, där fick du till de ;)
drack nyss en faktiskt ;)
men börjar ta slut nu... haha...

du med grabben !

2008-04-19 @ 13:17:09
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Ederer

A lr hur fick ja=)

lugnt...Ja minns allt va jag sa till dig häromdagen;)

Kommer ner mycket snart!

2008-04-19 @ 13:23:04
Postat av: Julia

du e snäll du ;)

2008-04-20 @ 17:37:20
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0