Sommartid och fint väder=)

Vaknade tidigt och tog power walk nr två denna vecka, höll ungefär samma tempo som i måndags det vill säga relativt lågt tempo=) kändes lite bättre idag, inte riktigt lika flåsig med stela ben när jag rundat sjöarna!  Har tidigare gjort misstaget att efter låååånga uppehåll gå på som en galning direkt, resultatet av det har alltid blivit ont i benhinnor och korsrygg, nu lite äldre och lite klokare börjar jag sakta men säkert och stegrar, sen när dieten drar igång e förhoppningsvis benen i full fart igen=)?!..

Från morgonens promenad(!?) Eller inte=) , vädret är alla fall på väg åt rätt håll!!!

image413






Let`s do some  Legworkout!!!!!!!!!!!!!

See yaa Later
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anna

visst e det underbart;)

2008-04-02 @ 18:18:22
Postat av: Predator

Riktigt snyggt linne! har sett att du har flera i den modellen, tunna i remmarna som går över trapsen och bara allmänt snygga! :) Var får man tag i dom?

MVH

2008-04-02 @ 18:51:04
Postat av: Ederer

Predator!

Tack!! jo jag har massa olika färger! sitter helt okey! .. minns f.n inte vilken affär?? men ska ta reda på det åt dig! återkommer!

Take Care!

2008-04-02 @ 22:18:49
Postat av: Ederer

Anna!

Ska bli skönt med sommar och sol;)

2008-04-02 @ 22:22:08
Postat av: Patrik

Tjena ser att det går väldigt bra för dig! När börjar du dieten då? vad är bäst som cardio tycker du? lågintensitet eller högintensitet? t ex cykla eller gå? lycka till med din framtida satsning! och kör hårt! btw gillade verkligen artikeln om dig i senaste body!

2008-04-03 @ 13:16:43
Postat av: Predator

Tack det väntar jag på :)

2008-04-03 @ 13:17:42
Postat av: Ederer

Patrik!

Det är inte diet än på ett tag... Men skönt att bara vara ute och gå lite, soft väder nu ju!!!

Angående kardio vet jag inte riktigt vad jag ska svara.. har aldrig tänkt så, "låg lr hög" , oavsett om jag cyklar lr går är det maxfart som gäller, försöker alltid ta ut mig till absolut max vid varje tränings tillfälle!!!
Samma som gäller vid vanlig träning, jag kör mycket på känsla, aldrig stirrat mig blint på "12"reps osv utan lagt på en vikt och kört tills jag e slut!!!

Sen vill jag tacka så mycket för att du gillade artikeln, sånt sporrar jättemycket att få höra!!!! Hoppas kunna göra lite förbättringar tills nästa tävling?!

Ha de riktigt bra och lycka till med din träning!

MVH

2008-04-03 @ 17:30:28
Postat av: Ederer

Predator!

Kom på nu=))..Köpte dem faktiskt på en så enkel butik som JC(!)förra sommaren!

Lycka till=)

MVH

2008-04-03 @ 17:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0