Skön känsla!!!!!!!!

...Efter ett benpass, finns inte mycket i träningsväg som slår känslan i kroppen efter ett ordentligt benpass, finns nog bara EN känsla som är skönare och den är nog ärligt talat oslagbar image424

Har de senaste veckorna fått en ny favorit övning för benen, NEJ inte knäböj och inte benpress utan utfall(!) får en sjukt grym kontakt vid den övningen, benen blir sprängfyllda av blod direkt!!! tror även den är riktigt bra för att få fram separationer i lårmuskeln?! Det känns verkligen som att muskeln "delar sig"  när man är i bottenfasen av rörelsen!


Det var fler som hade bendag, Petra Lundin (som var på samma annons som  mig några inlägg ner) körde ett tufft och intensivt pass! Jag är imponerad av den fart hon orkar hålla hela passen igenom!!!!
image419

image420

image421

image422

image423



Kommer somna skönt ikväll med en härlig känsla i kroppen, tackar mina ben för detimage425
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Matti

Ser ut att gå som vanligt, bra alltså! :P

På tal om musklerbilar så kan det inte finnas mkt som slår en Dodge Ram SRT-10, V-10 på 8,3 liter! Tror det är samma motor som i Dodge viper.

http://www.autoviaggiando.com/archivio/2006/02/24-dodge-ram-2007/large%20di%20dodge%20ram%20srt10.jpg

2008-04-02 @ 22:12:28
Postat av: Ederer

Matti!

Tack=) det flyter på ganska bra, man vill så mycket så nöjd blir man nog aldrig!!

Lät som en grym bil!!!!! ...Men jag ska ha råd att tanka oxå haha haha=)) =))

Hoppas det flyter på för dig oxå med ALLT!!!!

mvh

2008-04-02 @ 22:20:31
Postat av: Holge!

Bra att det går framåt ;) Nu blev jag väldigt motiverad till mitt kommande benpass :P haha, hårt som fan ska det bli ! :D

MvH

2008-04-03 @ 14:30:30
Postat av: Ederer

Holge!

Låter ju perfekt=)) Kör hårt!!!!

2008-04-03 @ 17:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0