Sjukt sugen...

På att få gå upp på linen och kriga igen är man efter en helg full av inspiration!!! 
På tal om inspiration så får jag nog tacka all helginspiration för att jag lyckades genomföra ett såpass bra pass igår, trots att lördagens sprit fortfarande var i omlopp kändes det som=))
När det gäller festandet har jag tänkt att ta en absolut sista fest för en lååååååång framtid under Valborg! För snart är det dax för nästa "tävlingsresa"!!!

Känns skönt efter en sån onyttig helg att åter komma in i vardagen igen med den tråkiga torra maten och alla drinkar som ska blandas osv...helt seriöst alltså(!) ...Jag mår bättre och känner mer energi under veckorna när jag har KOLL=))

Längtar tills det är dax att entra scenen och kriga igen!!!!!!!!!!!!!
image532




Men första stoppet som ska passeras innan tävling är ryggpasset om en timme...





JAPP JAG E LADDAD!!!!!!!!

///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt;)kör hårt
kram

2008-04-08 @ 15:59:28
Postat av: Leila

Du som är från Karlskoga ursprungligen. Var köper man bars och tillskott någonstans i den här staden? :-o

2008-04-08 @ 17:02:27
URL: http://leila.blogg.se
Postat av: fitness

Jävligt sjysst blogg mannen! Jag såg dig när jag tävlade för första gången på förra MTGP 2007!

Har själv startat en blogg http://www.fitnessguru.se

Lycka till med träningen i fortsättningen nu och tävlingarna :)

/Sid Knutsson

2008-04-08 @ 20:58:31
URL: http://www.fitnessguru.se/
Postat av: Ederer

Anna!

Lovar att köra hårt=)

2008-04-08 @ 22:07:22
Postat av: Ederer

Leila!

Åk till Träningslagret gym, där finns allt inom kosttillskott och bars, det säljer riktigt bra märken där!!

mvh

2008-04-08 @ 22:09:14
Postat av: Ederer

Sid!

tack så mycket!!! Detsamma lycka till och kör hårt!

(ska kika in i din blogg)

mvh

2008-04-08 @ 22:11:04
Postat av: Holge!

Bilden är från förra året va ? :P Jag vet att du kämpat jääävligt hårt iår ! Du förtjänar en plats högst upp på pallen ! :D

( Säg till mig nästa gång du ska upp på scen :) )

Take care

2008-04-09 @ 14:28:59
Postat av: Ederer

Holge!

Japp den är ganska exakt ett år gammal!

Tack det var kul att du tycker så!! jag ska fortsätta ge allt får man se sen...

Absolut ska jag säga till, grymt med stöd!!!!

Ha de bra!

2008-04-09 @ 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0