Sjuk dag3...

Vaknade kl.04.30 idag snorig med rinnande ögon, gick f*n inte att somna om heller, så härligt att va sjuk)= , ändå ett bra tecken att förkylningen har "flyttat sig ett hack" från halsen till näsan, nästa steg måste ju vara ut genom näsan och aldrig mer tillbaka=))..

Jaha vad ska man göra idag då? ska nog ta mig en promenad efter frukosten, vore inga som helst fel med lite frisk luft! går jag i snigelfart kan det ju inte påverka så man blir sämre igen??!

På tal om promenader och kardio så räknar jag ner dagarna till diet, ska bli grymt skönt att få dra bort X-antal kilo och komma i bättre form igen, alla är vi olika, en del kan hålla en bra form året runt bara genom att äta rätt! jag tillhör nog tyvärr inte den kategorin, kardio gör stor skillnad för mig har jag märkt, ska bli grymt skönt att snart få ge sig ut och kriga på morgonen..

Sen är jag övertygad om att för att fila bort det där sista seeega fettet som kroppen så gärna vill ha kvar som "skydd", då är det ett måste att gneta kardio! mängden kardio är ju dock individuell från person till person...

Personligen hade jag ett för dåligt utgångsläge förra gången för att hinna ner till de där riktigt riktigt riktigt låga fettprocenten% ..Men i år SKA jag dit, finns inte annat!!!

En som verkligen bevisat att kardio gör skillnad är min coach P-A Andersson, titta bara på den här bilden som är tagen ca10veckor innan SM -07...helt sanslös form!!! ...Finns inte en fett gnutta någonstans(!)

Han brukar säga till mig --det räcker att man har lite fett som täcker de inre organen=))


Ser ut som någon skalat bort allt fett med kniv...Helt flådd!!!!!!!!! ...
image576






Så jag säger bara... Kardio all the way!!!

image586
image587image589



image590




Men idag blir det inget powerwalk tempo att prata om, en promenad i snigelfart sa vi va=))


Ha en bra dag alla!!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anna

snigel fart..det värsta jag hört...nu e det snart dax att komma o följa med mig i mitt tempo:)
kram

2008-04-17 @ 13:23:15
Postat av: Ederer

Anna!

Men lilla du=)

Ja e sjuk ju(!) ..Jobbigt att bara gå ut i köket)=
ska jag hålla ditt tempo blir det ju bara halva Johan kvar efter ett tag...Duracell :D :D

Kram

2008-04-17 @ 19:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0