Sista dagen med vila!!!!!!!!!!

Idag har jag tillbringat hela dagen i en park nära mig,med kycklingsallad,funlight och grymt skönt väder, varmaste dagen i år(!?)..

Perfekt avslutning på en veckas vila/förkylning!
image603

image604

image605






Imorgon är det åter in i gymet och kriga som gäller, något jag ser fram emot grymt mycket, <blir tvungen att ta i dubbelt för den missade veckan, vetskapen att årets konkurrenter ligger en vecka före funkar ju inte :D


Den här låten får symbolisera morgondagens träningspass, vilan är över...


Till I Collapse -Eminem feat. Nate Dogg






Bröst och axlar imorgon:yahoo:
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: oscar 15år =)

skriver till dig som vanligt men du e fan riktig grymm tycker ja :D och hoppas inte det gjorde nått att ja la till dig på msn för att få lite hjälp med träning :D=) lycka till med träningsveckan när du e frisk ..inget mjäk :D

2008-04-20 @ 18:57:37
Postat av: Emilio

God kväll!

Ser riktigt härligt ut!! själv har jag städat som ett litet djur idag!! det är jobbigt.

Hoppas passet går bra i morgon!
Kriga på!

2008-04-20 @ 20:27:19
Postat av: Emilio

Glömde säga att den låten är så sjukt bra!

Blir mp3n! tack

2008-04-20 @ 20:47:58
Postat av: Ederer

Oscar!

Tack! Lovar att köra på hårt from imorgon igen!!!

Men ingen ny har kommit upp på min msn lista?

MVH

2008-04-20 @ 21:47:04
Postat av: Ederer

Emilio!

A det var riktigt soft idag, gillar såna dagar hehe=) - MEN jag har min städning kvar tills veckan :D

A den låten e grym, lyssnade på den hela tiden i min mp3 sista veckorna innan förra tävlingen när jag mådde piss!!!!!!!

Ha en grym vecka!!

MVH

2008-04-20 @ 21:54:45
Postat av: Holge ;D

En dag som denna gör att man längtar ännu mer efter sommaren !! :D

Skönt att det är bättre =)

Mvh

2008-04-20 @ 22:09:00
Postat av: Ederer

Holge!

Ja vi får hoppas på fler fina dagar nu!!!!!

Tack! dock inte helt bra än kände jag när jag vaknade imorse... Men kör igång vilket fall ;)

MVH

2008-04-21 @ 09:42:34
Postat av: Palle

Skönt att du är frisk, så vi får se lite bilder från ditt krigande i gymmet, grym inspiration!

Hoppas jag träffar på dig på Loaded, grymt skön inställning har du! Du ska också få ge mig lite av dina armar!!

Mvh

2008-04-21 @ 21:31:10
Postat av: Palle

Ledsen om jag gör dig besviken nu Johan, men jag är inte den 'riktiga' Palle =(

Hoppas dock passet gick bra idag! =)

2008-04-21 @ 22:25:48
Postat av: Ederer

Hmm?

finns det en "oäkta" palle oxå?? hahaha=) lr ni kanske bara har samma namn! nee då besviken blir jag sällan!
och passet gick bra tack!!!

Ses väl på Loaded! får du komma fram o hälsa!

2008-04-21 @ 23:41:02
Postat av: Ederer

Palle!

Sen betyder dina väniga ord lika mycket oavsett om du heter "Hans,Lars lr palle" såklart!!!!! så TACK!

Nu kör vi hårt denna vecka, lr hur;)

MVH

2008-04-22 @ 00:17:41
Postat av: Björn

tjena krigarn, hoppas det är bättre med dig!? Har gått ett litet tag sedan man kikade in här, igen. Tråkigt att höra att du är sjuk, men som du själv sa, tid för din kropp att återhämta sig lite innan det är dags för ett nytt race igen. Har också vilat ofrivilligt nu fast ett par veckor då jag dragits med en axelskada som är på bättringsvägen, tränar lätt överkropp men har haft extra tid för framförallt ben och kondiotion. Men gjort annat under tiden, b la lagt upp nytt träningsschema/träningssätt, jobbat en massa och pluggat en del. Man får se det positiva i det trots att det enda man vill göra är att gå ner till gymmet och köra tills man kollapsar. (bra låt val btw). Såg oerhört mysigt ut med dagen i parken. Var faktiskt i solna och fikade i solen igår. =)

När mer exakt börjar cardio träningen? Blir det intervallträning i hagabacken? ;) hehe

Som sagt kul och motiverande att kika in här, man får alltid något att ta med sig i sin egen vardag lr träning när man kikat in här. Sköt om dig och krya på dig. Ska bli kul att se dig på scenen iår!

2008-04-22 @ 13:01:29
Postat av: Ederer

Björn!

Tack för omtanken, det börjar bli bättre och kändes helt okey på träningen igår!!

tråkigt med din axel)= får hoppas det blir bättre!! Men som du säger hinner man prioritera andra saker vid såna tillfällen...för att försöka se det på ett positivt sätt=)

Kul med nytt schema, brukar alltid inspirera massa! ska själv byta ut mitt inom kort, ska bara "bolla" lite med coachen se vad han tycker!

Ska börja exkat den 1Juni med kardio...All the way=)).. ja kanske får bli intervaller där? Coach får bestämma!!

Får komma fram o säga hej om du skulle se mig i Solna framöver, vore trevligt!!

Tack för orden och Ha en soft dag!!

MVH

2008-04-22 @ 15:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0