Ibland blir man extra glad=))

Vaknade och som jag alltid brukar göra slog jag på datorn för att lyssna lite musik, åt min gröt och kollade mailen, blev riktigt glad när jag hade fått ett fantastiskt mail som jag vill dela med mig av...

När man kämpar och brinner för något betyder sånt här väldigt mycket...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"
Hej Johan!

Nu har det snart gått ett år sen jag fick chansen att träffa dig..

Minns så väl när du kom upp för rulltrappan påväg till fitnessmäsan, jag och min kompis hade stått ganska länge och väntat på att du kanske skulle komma upp en sväng mellan förbedömning och final! Att du sen tog dig tid och stannde och pratade en stund betydde mycket! Du var glad, supertrevlig och väldigt ödmjuk!

Därför är det inte svårt att kunna glädjas när sådana härliga människor som du når framgång=)

Fortsätt kämpa på och var den du är för du inspirerar väldigt många, helt klart en stor förebild inom sporten!!!!!

Kommer och hejjar på dig vid nästa tävling!


Må gott!


Skickar med en bild som jag fick äran att ta ihop med dig! "
image537

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Vill passa på att säga att det är minst lika inspirerande för mig när man får positiva kommentarer,PM och mail, TACK!!!




När jag kom till gymet igår upptäckte vi  att batteriet i kameran var dött)= därför blev det ingen kvälls uppdatering igår, nu är dock kameran laddad, så jag gör ett nytt försök att återkomma ikväll!


ha en grymt härlig dag ALLA!!!!!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Anna

Du har ett hjärta av guld och förtjänar all beröm :)
Ha en toppen dag.
kram

2008-04-10 @ 15:14:58
Postat av: Emilio

Instämmer med Anna!

2008-04-10 @ 23:29:13
Postat av: Ederer

Anna Och Emilio!!

Tack så mycket, betyder mycket att höra!

2008-04-11 @ 00:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0