Gårdagen blev ändrad...

Jag beställde i början av året nya soffor från Italien, gillar grejer med kvalite så då gör det inget om priset är lite dyrare och leveranstiden lite längre!  Men som de flesta andra har man tusen grejer i skallen och massa saker att göra! dagarna, veckorna och månaderna går fort...
Hade väl nästan glömt bort de där sofforna, så helt plötsligt när jag höll på att fixa drinkar osv till träningspasset med Anders i Hagsätra... DÅ RINGER DE(?)...

--- Hej sofforna du har beställt har kommit och vi kan leverera dem inom en timme...


Bra tidpunkt,
bli avbruten mitt i träningsförberedelserna är inte populärt. Jag hade betalat lite extra för hemkörning bekväm som man är hehe=)) , trodde det innebar att de skulle bära in sofforna i lägenheten oxå?!  Men de ställde bara av dem på gatan och åkte vidare, aj aj aj inte ett till extra moment innan träning=)) , bära soffor )=..

Passet med Anders uteblev men sofforna är på plats och jag är riktigt nöjd med dem!!! Träningen hann jag oxå med lite senare på kvällen i min ensamhet på "mitt "eget gym! bra träningsvärk i armarna idag!

image543

På Plats!!!
image546



Nu ska jag smyga ut och köpa lite nybakat bröd, sen hem och väcka Sofia, lördagar=))




Vi ses senare igen, efter dagens träningspass!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: vanni

Nä från och med nu får du inte skriva om nybakat bröd *gråter*

2008-04-12 @ 11:39:18
Postat av: Ederer

Vanni vännen!

Sorry*
...men jag blir fet och du VACKER, lr hur=)!! snart min tur att längta efter bröd oxå...

2008-04-12 @ 15:23:29
Postat av: Jenny

Det där me kesella o fun light var great! tack killen för tipset! keep up the good work;)

/Jenny

2008-04-12 @ 16:33:28
Postat av: Julia

gjorde desamma idag, färskt bröd - finns inget bättre :) är det helg, så är det. mums !

2008-04-12 @ 16:48:35
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Ederer

Jenny!

Inga problem=) bättre o nyttigare mellanmål finns inte!!!


Trevlig kväll=)

2008-04-12 @ 20:36:56
Postat av: Ederer

Julia!

Absolut! Lördag e alltid lördag!!!
Är det party ikväll så dra en drink åt mig me=))

Take Care;)

2008-04-12 @ 20:51:10
Postat av: Emilio

Hehe, fan va nice med ny soffa! då kan jag ju köpa din gamla(?) ska flytta om 3 veckor och äger ingen :D haha! peace!

2008-04-12 @ 21:15:56
Postat av: Ederer

Emilio!

Alltid kul med PRYLAR, gillar sånt=))

Men den gamla e såld sen ca en månad tillbax(!)
... Lycka till med nya lyan!!! kommer säkert va tjockt me brudar varje helg hehe;)

Ciao!

2008-04-12 @ 23:12:17
Postat av: Julia

alltid party ;)
drinken e given :)

kram

2008-04-13 @ 03:45:18
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Ederer

Julia=)

Thanx! Hoppas du valde rätt drink;)

2008-04-13 @ 13:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0