En helg i musklernas tecken=))

Har haft en riktigt lyckad helg med hotelfrukost,goda middagar, roliga tävlingar, grym fest och fått träffa många träningsvänner från hela Sverige och Norden!



TÄVLINGARNA!


Bänkade på rad 4:a =)
image516


När det gäller tävlingsbiten var för mig höjdpunkten Söndagens GP för herrarna, en helt fantastisk line med stora delar av europa eliten samlad och bl.a en fd världsmästare, sen får man absolut inte glömma två tappert kämpande svenskar iform av Pierre Chamoun och Henrik Jansson som båda tog sig till finalen i det vassa startfältet, grym prestation! extra starkt jobbat av Henrik som fick kliva upp på pallen som 3:a!
Det blev minst sagt trångt på scen när alla dessa "köttberg" skull rada upp sig image437

Tyngste man vägde in på 120,4kg, han stod rätt stadigt om man säger så=))


Klicka på bilderna för att se dem i dess riktiga storlek..









POSEDOWN!




Den slutlige vinnaren, fd världmästaren Robert Piotrkowicz från Polen..






Det som fick näst mest av min uppmärksamhet under tävlingarna var helt klart damernas Bodyfitness! med många duktiga tjejer! där två stycken stod ut mer än övriga, Kristina Dybdahl Danmark Och Camilla Öhman Sverige, båda två var grymt genomtränade med fina linjer, snygg posering och snygga dräkter!

Ettan mot tvåan - Kristina mot Camilla





Lite blandade bilder




Vinnaren!!!






LÖRDAGENS FESTANDE=))

Efter lördagens tävlingar gick jag raka vägen till hotellet för att lägga mig & vila lite innan kvällens party, hann inte mer än lägga mig innan jag fick sms --Vart är du? första groggen redan nere här=)
Det vara bara att hoppa i duschen och byta om för att sedan bege sig ut i natten..

Och vilken kväll det blev!!!!!!!!!!!!!!!!

Byggarkompisarna från Västerås hade ordnat ALLT grymt bra!!
 Vi hann med fyra olika ställen och det var ordnat med full VIP överallt,det var vip entrè, röda mattan, vip soffor, helrör och champange på alla ställen hela kvällen!
Stort tack till Västerås byggarna Martin Alexandersson och Anders Carlson med vänner för en grymt lyckad kväll!!!








I hissen tillbax på hotellet efter en grymt lyckad kväll/natt!
Längre än såhär får ni inte följa med hehe=))...





Söndagen efter tävlingarna gick vi tillsammans med vännerna från HälsaFitness och åt en god thai buffè...




Inspirerad av helgen var jag tvungen att dra en pose som avslutning på Hotelrummets toalett hahaha=))

image515



Tack alla Byggarvänner för en lyckad helg i Västerås!!!




Ikväll blir det åka av på gymet kan jag lova=))
///
Ederer





Kommentarer
Postat av: Holge

Goa bilder ! ;) Shysst vidd du har fått på lats ! :)
MvH

2008-04-07 @ 18:48:58
Postat av: Julia

Häftig grej, en sådan skulle man gå på ngn gång :)
Hur går de med Q7an ;)?

MVH
J

2008-04-07 @ 22:42:56
Postat av: Ederer

Holge!

Tack det var en grym helgs=))!!! ...TAck igen=) har jobbat extra hårt med ryggen denna vinter, kanske det gett lite resultat?! ...

Ha de så bra!!

2008-04-07 @ 23:36:44
Postat av: Ederer

Julia!

Det tycker ja du ska göra, grymt kul med mässa (säljer allt i träningsväg, typ schyssta kläder osv osv) Sen kul tävlingar o fitness party på kvällen=) får hänga med;)

Bilen jag tittade på höll inte måttet riktigt,lite små fix)= ..har rn kompis som har bilfirma och han håller på och kollar runt åt mig!!! , jag blir inte nöjd innan det står en fet bil här utanför=)))

Hoppas allt e bra me dig tjejen!! Frisk nu? I hope soo=)

2008-04-07 @ 23:40:51
Postat av: Emil

Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med ett träningschema, har velat fram och tillbaka länge och känner att jag verkligen behöver hjälp med träningsuppläggen.
Om du skulle vilja hjälpa mig med detta så kan jag ge dig alla de uppgifter du behöver för att kunna utföra det

förstår självklart iaf du inte har tid att hjälpa mig, jag är säkert inte den ända här som vill ha hjälp av sin förebild.

oavsett vill jag bara berätta att du har gett mig motivation inför många pass!
otrolig fysik, ödmjuk! GRYMT!

MVH

2008-04-07 @ 23:44:42
Postat av: Julia

ååh, lät grymt ju. ja absolut, de får ja göra :)
nee okej, synd då. men de e bara att fortsätta leta. din pärla finns där ute ngnstans... ;)klart den ska vara fet, hhahaa.

Jo tack, jag är nog helt frisk o kry nu :)och allt är kanon tack :) hoppas allt e bra med dig oxå..

take care!
mvh Julia

2008-04-08 @ 11:23:24
Postat av: Sebastian

Tja Johan. Skulle du fixa en "riktig" hemsida senare, eller är det bloggen som gäller? För övrigt fortsätt inspirera.

2008-04-08 @ 15:21:14
Postat av: Ederer

Emil!

Skicka till min mail som jag skrev i PM, klart jag kan hjälpa till!

mvh
Ederer

2008-04-08 @ 15:50:54
Postat av: Ederer

Julia!

Nice du e bättre! bara köra hårt då!!! så kollar vi formen när jag dyker ner next time=))

Detsamma sköt om dig!

2008-04-08 @ 15:52:17
Postat av: Ederer

Sebastian!

Jo en riktig hemsida är på gång, hon som ska fixa den håller på för fullt att greja med den!! Men kommer även ha en bloggdel på den sidan så man kan se vad som händer från dag till dag!!

Tack för orden Sebastian!! kör hårt!!!!!!!

mvh

2008-04-08 @ 15:54:34
Postat av: Amer

Grym ryggvidd Och riktigt tjock tricce! :)

Fight on!

2008-04-08 @ 16:20:52
Postat av: annie

hahaha skönt bild på Henrik när han hoppar upp i Pierres famn nästan! *skrattar*

2008-04-08 @ 17:35:31
URL: http://lacatus.blogg.se
Postat av: Julia

klart ja kör hårt ;)
haha, ja nu gav du mig inte lite press för det ;D

ha de underbart!
och updtate om Q7an är given...

MVH J

2008-04-08 @ 19:23:58
Postat av: Ederer

Amer!

Tack så mycket för orden! extra kul att höra eftersom man prioriterat ryggen hela vintern för att den skulle komma ikapp övriga muskler...

Detsamma kör hårt och Take Care!!!

2008-04-08 @ 22:13:42
Postat av: Ederer

Hej Annie!

hehe a de blev lite intima där en stund=))

Hälsa gubben din att han hade en grym form och snygg posering, starkt jobbat!!!

Lycka till framöver!

mvh

2008-04-08 @ 22:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0