Dax att prova nått nytt...

Med höst & Vinter kommer även mörkret och kylan, vilket för min del oftast innebär tillbaka blickar...
Blev sommaren -07 som jag tänkt mig?
Gjorde jag allt jag lovat mig själv & mina nära&kära?

känns som oktober,november,december endast är en lååååång transport sträcka fram till ett nytt år! med nya möjlighter, nya mål och nya förväntningar...

Känner mig ofast som en "vanlig 27-årig kille" som trivs med livet, tycker det är viktigt med ett socialt umgänge, ett bra jobb, god ekonomi,fint hem osv, Ja allt det som kallas bra levnadsstandard... 

Det som kanske i mångas ögon anses ovanligt o rent av lite skrämmande med mig är mitt val av hobby, Bodybuilding... ni vet en såndär som oftast i media framställs som en robotmaskin med svällande muskler utan varken hjärna lr hjärta, som käkar taggtråd till frukost och som direkt efter träningspasset går till närmsta krog och knäcker några näsben mest för skojs skull...
 Som tur är speglar det vissa individers Okunskap och inte mig och den värld jag lever i...
 För mig handlar Bodybuilding om sund kost, träning för både kropp o knopp!!! alltså något som ALLA kan och BORDE ägna tid åt, hur mycket tid väljer man självklart själv, men jag LOVAR er mer ork,energi och livsgnista i det vardagliga livet!!

Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv med allt vad det innebär, följ gärna med på min resa framåt!!

Just ja, Om jag e en "robotmaskin utan känslor"??  Längtar redan till jul när jag får krama min mamma älskade mamma och ge julklappar o träffa alla i familjen som jag älskar.... Så Nejdå, Ja e en vanlig dödlig!!


Ha en toppen dag!!
// Johan Ederer "en vanlig kille" =)
image3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0