Något...

...som inspirerar och imponerar stort på mig är människor med målmedvetenhet, människor med mål i livet som har en stark inre drivkraft att sätta upp ett mål och verkligen nå dit! Sen spelar det ingen roll om det är "fåfänga mål" som att få snyggare mage lr om det handlar om att nå dröm yrket...
Ett uppsatt mål är en individuell tanke som har lika stor betydelse för individen oavsett vilken "grad" vi övriga befolkningen anser den ha... If you want it then go for it!!

En vän ringde till mig i somras, inget speciellt med det eftersom han ringer varje dag =) ...
Men han lät stressad med en bestämd röst --- f.n Ederer nu har jag tröttnat på det här, trött på allt fett på kroppen, kläderna sitter inget bra och jag vill verkligen ta tag i det här nu! Jag är inte intresserad av att få massa muskler, utan bara komma iform med schysst mage och kindben osv...Kan du hjälpa mig?!

Jag svarade ---Självklart hjälper jag dig! men det kommer bli stor omställning, då jag visste om hans tidigare matvanor med stooora pastaberg sena kvällar osv )= ...

Jag La upp ett vardagligt kostschema,inte extremt utan ett sånt man kan leva med året runt och fortfarande må bra!
träningsprogram och kardio tips!

Dagen efter dök han upp på gymet, fanns ingen tvekan, han hade bestämt sig!!! tränade stenhårt och cyklade kardio som om han var jagad av en hel armè...


Idag några månader senare har han lyckats plocka bort 17kg fett och mår Toppen!!

Klart mina tips var värdefulla...men det är du som uppnått ditt MÅL med din målmedvetenhet och inre drivkraft!


Lyfter självklart på hatten...All respekt för din prestation Tim!!

image72
Och Lycka till med modell jobben du ska göra om nån V.

Glad för din skull!!

Förutom att det är söndag idag är det även ett axelpass som väntar senare...Uppdaterar ikväll!

/// Ederer


Kommentarer
Postat av: MATTI

Kul att se!! Själv har jag 10kg att skala av,ska sätta igång efter januari månad tror jag, ska faktiskt bli intressant!

2007-12-16 @ 23:54:21
Postat av: Anonym

Är det din första "deff" , kul såna fall!! bara köra på!! (säg till om du kanske vill ha nått tips lr så!)

mvh

2007-12-17 @ 11:06:56
Postat av: ederer

glömde skriva namnet i förra inlägget

ederer

2007-12-17 @ 11:31:39
Postat av: MATTI

Tack så mycket,det skulle upskattas!

2007-12-17 @ 12:20:25
Postat av: Ederer

Det fixar Vi Matti!
bara säga till när det är dags!!

2007-12-17 @ 12:27:43
Postat av: Matti

Det ska jag göra! =)

2007-12-17 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0