Måndag kväll...

Bröst & Triceps på schemat, passet lades till Bodyfitness Bandhagen, ett riktigt Toppen Gym! 
image46
www.bodyfitnessgym.se    (värt ett besök! )



Blev ett lagomt pass då det var två st trötta  byggare som klev in på gymet... Trötta & nöjda efter helgens trevliga tillställning i Göteborg!

(Min rygg spökar än så ja tränade med hjärnan och använde lätta vikter me fler reps, min träningspolare körde också massa reps men med mycket tyngre vikter, Han e både stark & trevlig Pierre Chamoun!!

image34

Började med  Lutande hantelpressar  3set* mååååånga reps
image35
image36

Fortsatte med Plan hantelpress, samma där 3set* många reps
image37
image38

En till press övning blev det 3set* många reps
image39
image40

Cable cross 3set* max reps
image41
image42

Som övergångsövning körde vi Dips
image43

Push down med rep 3set* många reps (25-30)
image44
image45

Avslutade passet triceps med hantel bakom huvudet 3et...

Ett kul och relativt avslappnat pass, tack Pierre för passet och lycka till mot dina framtida satsningar!!


Tack alla som följer min blogg, super kul =)

Ha en bra dag & sköt om er!

// Ederer

Kommentarer
Postat av: Timmy

Shooo Edrer fixa hem sånna där gråa byxor som du har på bilden åt mig till julhelgen.
hörs Timmy

2007-12-15 @ 18:51:14
Postat av: Ederer

Tja Grabben! hoppas allt e väl med dig! ska kolla vad som finns i butiken, ska dit imorgon!

mvh

2007-12-15 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0