Gårdagen..

slutade med ytterliggare än liten fest=) ... Lutar åt att det blir en sista ikväll för en lååång tid framöver.

 Kommer dra igång min nästa satsning i början av Januari, kommer bli en lång resa, men jag har mina mål framför mig! , Vill redan nu tacka alla mina vänner som jag vet kommer stå bakom mig, betyder mycket!!  Ska tänka på er när jag kör min kardio, äter min torra kyckling och gör de sista onda repsen!!

Tar en sista festbild för det närmaste året(!) ...

Blir bara massa svettiga gympics framöver!

från igår...

image109


Då blandar vi en ny drink då=)

Trevlig kväll på er!

/// Ederer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging!!!
=)

2007-12-29 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0