Laddat om batterierna =)

Träningen har gått bra och det har varit riktigt kul att åka till gymet en längre tid!

Det svåra när man är inne i en sån "lyckoperiod" är att kunna stanna upp och ta en vilodag, jag tror dock inte att det är så lätt som många tror att man blir övertränad för minsta lilla, med ett smart upplägg och rätt kost kan man mata på bra måååånga pass i gymet utan att oroa sig för överträning!

Men som sagt igår kände jag att det var dags för en dags vila efter att jag kört varje dag i ca tre veckor... Vi tog en tur till Västerås för lite shopping :)

Innan vi åkte hemåt stannade vi till vid storsatsande City Gym, tog några choklad bars och kollade läget lite, måste erkänna att jag blev sjukt sugen på att köra ett pass när jag hörde "tuuung gung" musiken ur högtalarna där inne =)

Jag & City Gym´s Anders Carlsson...



Jag fick förresten ett väldigt oväntat men roligt samtal från England under helgen( via en kontakt i sverige), jag ska åka dit om 2veckor, ser fram emot det mycket men tar det som det kommer, ingen idè att tro lr säga för mycket innan något är påskrivit...

Idag är vilan över och det står Rygg på schemat =)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Ser bred ut! Kul men lite oväntade tillställningar :) Hoppas allt går kanon.



MVH

2009-05-05 @ 14:51:37
Postat av: Sid

Armarna ser stora ut som vanligt, vad mäter dem nu?

2009-05-05 @ 16:29:10
URL: http://www.fitnessguru.se/
Postat av: Ederer

Sebastian!



Tackar så mycket :)



Kör hårt!!!



MVH

2009-05-05 @ 20:19:32
Postat av: Ederer

Sid!



Tack! ,mätte dem precis så jag kan ge rätt svar :) de var ganska exakt 52cm "kalla" sittandes här i tv soffan... Ingen prio på armar, dax få fart på vaderna!!!!



Förresten! Vill du komma förbi på Fredag och köra ett armpass med mig?! bor ju i samma stad =)



MVH

2009-05-05 @ 20:26:17
Postat av: Sid

Wow... 52cm och kalla fyfan! WELL DONE HANDS DOWN till dig!



Mejla mig ditt nummer på [email protected] så kör vi ett riktigt mördarpass för armarna! Vilket gym har du tänkt dig? ProGym?

2009-05-05 @ 23:11:25
URL: http://www.fitnessguru.se/
Postat av: Ederer

Sid!



tackar för schyssta orden!!!



Kul med ett pass =) Ja tänkte om du ville komma hit till "mitt" gym för ett pass?



har mailat mitt nr till dig nu =)



hör av dig!



mvh

2009-05-06 @ 17:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0