Vilket härligt väder :)

Kvar i Oslo...

Utsikten från 11:e våningen i  lägenheten, mysigt på kvällen med alla lampor som lyser i alla människors hem=)



Tur det finns 24 timmar på ett dygn! Allafall såna här härliga dagar :)

...För man vill inte missa att vara ute i härliga vädret, men man vill absolut inte missa timmen i gymet heller!
För nu går det faktiskt riktigt bra om man får säga så (?) och jag kan inte minnas att jag varit såhär stark tidigare i mitt liv.

Är även klar med vilka mål som jag anser realistiska för detta året och vad jag kommer kämpa för! känns skönt för hur man än vänder och vrider på det så är det alltid en grym motivations höjare att ha klara delmål uppsatta under året!
Personligen funkar jag så att har jag satt upp mål då ska det mycket till för att jag ska ge upp innan jag är framme...
Så full fart som gäller :)


Idag provade vi ett nytt gym i centrala oslo som var stoooort med en cool kardio avdelning som var ett rum som var nedsläckt med en storbilds skärm längts fram som spelade hög tecno musik... Haha kändes som man stod mitt på ett fett discotek o brännde kcal på ett löpband, grymt skön känsla infann sig i det rummet o man föll in i trance med en bra fart på benen :D

Lite gym hann vi med innan disco kardion =) Armar stod på schemat och det var högreps som gällde för dagen med reps upp till minst 15 per set..

Some Pics!



    
  



GAME OVER....

Men bara tills imorgon :)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Jonas

Tjena Johan!

Får man fråga varför du inte kör marklyft? Vilka övningar brukar du köra för ländryggen? Hur lång är du? många frågor=)

Ha det bra !!

2009-03-19 @ 20:09:59
Postat av: Ederer

Jonas!



Klart man får fråga det =)

Körde massa mark för om åren, grym för uppbyggnad och stärkande av heeela kroppen. men anser oxå att den bygger ett brett becken/ midja vilket jag är rädd för...



viktigast för mig att försöka hålla midjan smal och jobba mycket på vidd för ryggen samt tjocklek, kör inga speciella övningar för ländryggen, då jag som sagt redan lagt en grund där tidigare!



Jag är ca 170cm och vikten ligger idag på 102kg och runt 88kg vid förra tävlingen (om jag minns rätt)



trevlig helg Jonas!

2009-03-20 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0