Guardian Angel...

Inget speciellt att säga idag, haft några sköna dagar,jobbat lite,  tränat, slöat, träffat folk som gör mig glad, kollade igår på en skit film som på något sätt blev riktigt bra ändå :)
Funderar på att köpa två semlor och fuska lite idag innan träningen =) .. Tar det lungt, ingen stress hos mig, en dag i taget ... Carpè diem!


Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel...




(Har lite nya bilder i kameran så här långt från mina dagar on the road, ska inte hem till sthlm än så det kommer uppdateringar ikväll om jag hinner.. )


Som längst ett telefon samtal bort...
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: sofia

Gick tillbaka ganska långt i din blogg...."En helg i musklernas tecken=))" Vilken kul helg vi hade alltså, grymt perfekt!!



Kram & godnatt!

2009-01-28 @ 23:28:01
Postat av: Johan

Sofia!



Aha måste jag kolla vad du menar för helg! Inte lätt minnas allt ..för KLART vi har ju haft massa kul genom alla år, lr hur !!!!! ==))



Kram och hoppas du sov gott!

2009-01-29 @ 10:14:47
Postat av: Anonym

Riktigt skön låt Johan :) Hoppas roadtrippen går enligt planerna ska bli kul att se lite bilder från ditt lilla äventyr.



Mvh / Joel

2009-01-29 @ 19:13:15
Postat av: Ederer

Joel!



Ja den är fin! , finns inga planer för roadtripen , tar dagarna lite som de kommer =) ..men haft riktigt trevligt!



Bilder kommer under helgen!



Trevlig helg Joel!

2009-01-30 @ 11:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0