Long Time no see...

Man skulle kunna säga att jag haft min längsta bloggtorka sen jag startade bloggen 2007...

Haft massor att göra i privatlivet, bla. spelat in lite Tv och börjat nytt jobb, men den främsta anledningen har varit att ja dragits med förkylningar och Influensa om vartannat i fyra veckor )=
Kunnat träna 2pass under den perioden. Har ju alltid varít min tanke att bloggen ska till största del handla om "fitness lifestyle" så det har liksom inte funnits så mycket att skriva om!

Visst har jag sett andra göra massa "utfyllnads inlägg" i sina bloggar som typ  --- Idag ska ja handla schampo som luktar gott sen äta på macdonalds hihihi :P

Men lite mer tanke bakom vill ja allt ha om jag ska skriva nått!!!! ;)

Nu har jag lyckats hålla mig frisk och hunnit med 4 smygstarts pass på gymet och suget efter vikterna är på G igen =)

Idag har jag haft en kille på besök som skrivit och velat träffa mig, mötte honom vid tåget och jag hoppas han e nöjd med sin vistelse hos mig! vi har tränat ett hårt axelpass och pratat kost och träning!

Önskar dig stort lycka till Cristian, följ dina mål och drömmar och stanna inte för nått efter vägen!!!











Okey... Smygstarts veckan har ett pass kvar, bröst imorgon innan julfirande! från måndag finns inga ursäkter, träningen ska åter stavas 100% ....

Don`t call it a comeback...Always carry training in my heart ;)
///
Ederer




Kommentarer
Postat av: Krille

Grymt att du är tillbaka igen Johan ! Hoppas du håller dig frisk :)



Du är en stor motivations källa keep it up man !

2009-12-23 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0