Lördag - dag!

Uppe tidigt för min morgon kardio, endast en timme`s cykel stod på schemat, semester ;)

Dagen var planerad "on the road"  - SM i AF - Karlstad!

Efter frukosten och morgonpromenaden stekte jag upp all "lördags godis" som skulle med till karlstad, den godisladdningen stavas tyvärr inte som jag vill utan den stavas ... TORSK!!!

Blev en kul Lördag med mycket kamp, spänning och underhållning, helt klart en bra arrangerad tävling med många duktiga atleter!

Som sagt Torsken var med även "on the road" ...



Hade trevligt sällskap i publiken under dagen av Anna Paulie, Produktutvecklare Star Nutrition -Gymgrossisten
.






Tjejerna körde en imponerande dans uppvisning,  på meritlistan fanns bla. En 7:e plats på VM!!


Lite blandade bilder... som jag skrev tidigare, härligt kämpat alla som deltog!






Hinderbanan som de körde två varv på rad, bästa tiden var en bit under 2min, vilket visar hur genomotränade AF folket är, att dels ha dietat innan och sen orka prestera så bra i alla styrkemoment är grymt starkt!!!








En lyckad hel dag on "the road" , den som imponerade mest på mig av alla var en tjej (minns tyvärr inte namnet) som klarade av 32chins!!!!!  helt galet bra och med de slog hon även alla killarna!
Även TV 6 var där och filmade. Ni får hålla utkik i rutan längre fram:)



Kul med alla som ville ta kort och önska mig lycka till mot 6:e December, härligt stöd!

 TACK!!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Mango

Anna paulie var ju verkligen snygg.

2008-09-07 @ 15:00:03
Postat av: Ederer

Mango!



Din hälsning är framförd ;) ...Och jag kan inte annat än hålla med!



Take care!

2008-09-08 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0