Sagt det för....

"If you always do what you always done then you will always get what you always got "

Just därför gör jag som förra gången..
.
Laddar sista veckorna från hemmaplan i skogen i Värmland, på samma gym med samma maskiner som inför förra tävlingen..

  The promise  ---  alltid viktigast att man mår bra, har bara ett liv...




Ska in nu och köra rygg + en timme kardio, det får bära lr brista, nu ska jag köra skiten ur mig själv varje dag...

Alla hämtar kraft på olika sätt, jag är alltid starkast hos min familj...


Pappa, känns underbart att vara hemma en stund igen, Älskar dig!
///
Johan



Kommentarer
Postat av: Zandra

Hejsan

Kollade lite på din sida, och jag måste bara fråga

hur många timmars sömn blir det när du tränar? :-)

2008-10-12 @ 20:10:23
URL: http://zandramedz.blogspot.com
Postat av: Haaris

Börjar närma sig nu hulken! Blir det nån träning på badhuset tro :D?

2008-10-12 @ 21:05:26
Postat av: Anja

Härligt att du lyssnar på Nightwish när du tränar! Jag lyssnar på dem ibland när jag är ute och löptränar, men tyvärr har jag lyssnat alldeles för mkt på deras låtar så det blir inte samma pepp längre.

Måste bara säga att jag är grymt imponerad av dig! Du verkar ha en stenhård karaktär som klarar av 2.5 timme cardio varje morgon.. Starkt gjort!!

2008-10-13 @ 08:35:34
Postat av: Robin P

Ja, vackrare och mer meningsfull låt finns nog inte alltså.. Hoppas din familj ger dig en gratis resa hela vägen in till mål nu:)

2008-10-13 @ 09:45:04
Postat av: Anonym

hmm.... håller med stenhårt, men 3,5timme är väll vad jag har hört att det kan vara vissa dagar!

2008-10-13 @ 10:39:22
Postat av: "faster-annika"

Tja!

Läget? Länge sedan sist! Fan man blir ju såååå imponerad. Det är så kul att skryta om dig och säga till de som håller på med träning ( inte på din nivå...) men än då, de har hört talas om dig, och det är mäktigt!

Skulle vara kul om vi kunde treffas någon gång om du kommer hem till Far.

Massor av hälsningar!

Din "Lilla" faster i Eskilstuna

2008-10-13 @ 14:31:54
Postat av: Ederer

zandra!



Kul att du tittade in =) ...

Om du menar nattsömn så försöker jag alla fall sova 6timmar... sen har jag träningen som jobb detta år så jag hinner vila/sova hur mycket jag vill mellan passen!



ha en toppen dag!

2008-10-14 @ 08:08:17
Postat av: Ederer

Haaris!



ja och det är f*n så skönt:D:D ..vore kul med ett pass på badhuset, hur är det öppet på kvällarna? ooch Lördag/söndag?



MVH

2008-10-14 @ 08:10:02
Postat av: Ederer

Anja!



Ja de är bra, vissa låtar tröttnar jag aldrig på! perfekt vid träning, men som du säger vraiation e viktigt även med musik=)!



Tack för orden, jag gör vad som krävs hela vägen till december, 2.5 timme lr 5timmar kvittar ärligt, it`s all in your mind!!!



ha de så bra!

2008-10-14 @ 08:13:11
Postat av: Ederer

Robin p!



Nej Tracy chapman är helt otrolig, älskat hennes musik sen tidigt 90-tal!!! och just den låten e fin, den var till en fin tjej oxå=) ...



Tack för orden!!!



ha de grymt bra Robin!!!

2008-10-14 @ 08:16:19
Postat av: ederer

Anonym!



Ja stämmer att det blivit 3.5 timme vissa dagar, har denna diet kört som mest 5timmar i sträck, bara för jag ville testa mig själv om det gick... snurrigt värre sista halv timmen, men hem kom jag =)



Ha det gott!

2008-10-14 @ 08:18:01
Postat av: Johan

Annika!



Men HEJ DÄR=) ...

haha inte visste jag att du läste här.. tack för dina fina ord!!! Ja verkligen, det måste vi göra, efter jul ska jag bara ta det lugnt så då finns massa tid att ses!!!



ha de jättebra och hälsa övriga Ederer´s därborta=)



KRAM

2008-10-14 @ 08:20:52
Postat av: Haaris

Vardagar är de öppet till från 10 till 20 och på helger gäller 10 till 15. Men jag kanske kan fixa att de öppnar senare åt dig/oss.



MVH!

2008-10-14 @ 15:58:47
Postat av: Ederer

Haaris!



Söndag vore perfekt för mig!!! vid kl. 13.00? kul inte tränat där sen jag gick i gymnasiet, tack för inbjudan!



2008-10-15 @ 21:46:36
Postat av: Haaris

Yes, hörde att du pratade med min kompis idag på träningslagret, men då ses vi där 12.00 ? :D



MVH

2008-10-16 @ 23:28:01
Postat av: Ederer

Haaris!



Ja din kompis kom fram till mig idag på gymet och frågade... så visst kan jag komma förbi erat gym, vi ses där kl 12.00 eftersom jag inte vet vem du e får du komma fram o hälsa =)



ha en bra lördag så ses vi imorgon!



MVH

2008-10-18 @ 14:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0