The final countdown...

Har börjat på riktigt....

14 dagar kvar att orka må sk*t ...
Får bli jag och hungern som min bäste/värste vän lite till,  tro inte jag struntar i alla er som ringer, messar osv, om 14 dagar har jag varit hungrig och gasat max varje dag i sex månader, kan inte hjälpa att jag är väldigt trött just nu...
 får "mental ladda"  för att orka resa mig och fylla vattenflaskan emellanåt...

Så om jag är lite sen med att svara osv beror det bara och endast bara på att jag knappt har ork till mig själv och det som ska göras varje dag )= ...
Lovar snart släppa in alla er jag saknat igen och det betyder mycket att ni bryr er även om jag är lite dålig på att visa det just nu... vem är man utan vänner?????  Ingen.... SÅ STORT  TACK ALLA!!!


Soooooooooooooooooo  Heeeeeeeey noooooooooo  worries


14 days to the end of the road for this time.....Final Countdown!



Ska försöka sova lite, svårt utan kolhydrater, äter julbord snart och sover en vecka i sträck istället hahaha :D


Ben på schemat imorgon, kanske inte läge för en maxning i knäböj...men man vet aldrig när viljan tar över 
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Micke

Bara att kämpa på det sista nu! Önskar dig återigen all lycka till.

2008-11-23 @ 13:01:05
Postat av: Ederer

Micke!



TACK!!!!

Kommer kämpa med ett leende för nu är det när :D :D :D



Take care*

2008-11-23 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0