24dagar kvar...

Önskar jag kunde säga 24dagar till tävling=) , men så är det inte tyvärr utan 24dagar kvar tills tävlingsdieten drar igång..

Nån bad mig skriva lite hur jag känner inför det och självklart kan jag göra det!

Det här är ju det jag kämpat och slitit för det senaste året, att hinna förbättar mina svagheter och kanske lägga på mig lite mer muskler inför kommande diet!
Nu är snart ett ¨års slit förbi och det är dags att skala fram musklerna igen och se om mitt slit lyckats och om man genom det förbättrat sig sen senast?

Målet att få komma upp på scen igen har alltid funnits med varje dag sen senast det begav sig!
en fantastisk känsla att få kliva ut på scen och visa upp det man jobbat för under lång tid!
Den känslan av att vara i form vill jag absolut uppleva igen!!!!!!  

....men....

Måste ärligt säga att nu när det är nära diet igen så har mina tankar osv sviktat lite, inför förra dietstarten fanns inga tvivel, tränade vissa dagar 6.5timmar om dagen då och hade coach sagt att jag skulle köra tio timmar hade jag gjort det, visste att jag vara nära en dröm jag haft väldigt läääänge!!

Nu har jag gjort det en gång och vet vad som väntar, en tävlingsdiet sliter på både kroppen och själen, att ständigt vara hungrig och låg är ingen lek, ni som gjort det förut VET!!! ...
Så nu jobbar jag på att hitta rätta känslan igen! utan den funkar det inte, finns bara 100% om man ska orka en diet, är 5% av tankeverksamheten på annat håll funkar det inte..

Sen är man ingen robot och saker som sker i vardagen kan påverka en både positivt och negativt i gymet...

En sak vet jag alla fall och det är att det blir ingen iskall öl på någon skön uteservering och ingen grill en fin sommarkväll=)) men som tur e så serverar de även isvatten på uteserveringar och kycklingfilè e inte helt fel det heller=)) =))

Från 1Juni finns det bara positiva tankar, för jag vill och ska nå mitt mål att få stå där på scen längre fram i mitt livs form!!! ska mycket till om jag ska vika av från den planerade vägen!!!


Sen när det gäller 'dietupplägg osv kommer jag helt överlåta den biten til Coach, tror han som bäst just nu håller på och räknar och fixar mitt upplägg!!!  så ska bli spännande även för mig att få se hur mycketb han  kommer att pina mig direkt från start=)) !!!?...

Lite träning hann jag med oxå!

image639

image640

image641

image642

image643

image644



Ses imorgon igen!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Holge

One more day in the irongame ! ;) Lycka till nu !

2008-05-09 @ 00:15:29
Postat av: Haris

LYCKA TILL! :D

2008-05-09 @ 09:16:22
URL: http://haaris.blogg.se
Postat av: FRIDA ( hon med redovisningen)

hallå johan!! då va det dags för deffen ja önskar dig all lycka till man kan få!
jag ska me köra min deff 1juni fast det e lite mer o experimentera vad som funkar för mig och få ner mig i den form så jag ser vad jag ska bygga mer på...jag e ju ny i sporten så det blir spännande sitter här på gymmet och är hur nöjd som helst att jag har slått mitt egna rekord gjorde hantel press 22,5kg *6 reps! man kan inte vara nöjdare =)

kör hårt nu johan det e så roligt att titta i din blogg och se dina tankar o gymbilder! du är en stor förebild för din inställning är jätte bra! men vi hörs nog på vägen i deffen. så blir det kul på lucia
då vi kan säga hej hej !! haha ...

2008-05-09 @ 13:09:58
Postat av: Ederer

Holge!

Thanx=))

2008-05-10 @ 12:34:24
Postat av: Ederer

Haris!

Tack!!!

(går inte att maila dig, mailen kommer bra tillbax)

MVH

2008-05-10 @ 12:35:12
Postat av: Ederer

Frida!

Hej där=)) Hoppas allt e grymt bra me dig!

Oj oj imponerande vikter, stark tjej!!! kul att det går bra för dig och spännande med diet!!

Tack för dina ord! lovar att kämpa hela vägen fram till min tävling!!

Ja vi ses på Fitnessfestivalen!! du får komma förbi Gymgrossistens monter och hälsa, KUL =))

Lycka till nu!!!

MVH

2008-05-10 @ 12:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0