Jobbig natt!!! )=

Sovit två timmar inatt )=  fick veta att Sofia ramlat väldigt illa, blivit medvetslös och hamnat på sjukhus där i Norge )= )= ...
Kunde inte sova så gick ut och gick runt Solna halva natten... (somnade vid 04.00 och satt på kardio cykeln 06.30)

Jobbigt när folk som står en nära råkar ut för något )= Skulle aldrig låta någon vara dum mot henne!  men va f*n jag kan inte bli förbannad på en trappa, hjälper föga...

Så Sofia om du läser här(?) jag tänker på dig och hoppas och tror du kommer må bättre snart, jag är väldigt rädd om dig, finns INGEN som funnits där för mig som du har gjort... du känner mig... därför vet du att du aldrig är ensam, finns alltid för dig vettu!!!


Lovar att idag ska jag ge allt i gymet för dig, ska slita sönder varje muskelfiber för jag vet att du vill se mig nå mina drömmar och mål längre fram...


Ler* ...för jag VET att INGEN kan ta ifrån mig kvällens benpass...(bild från jan -07)








Du är en stark tjej Sofia så snart är du frisk och kry igen!

Ikväll ska jag lyfta taket för dig...
Kram
///
Johan

Kommentarer
Postat av: Emilio

Aww, stackars Henne.. Vet hur du känner!! Min mor blev sjuk när hon bodde i Grekland för ett tag sedan, man känner sig helt hjälplös.. Kriga på Johan=) och krypa på dig Sofia om du ser! hare fint bägge 2!

2008-06-11 @ 18:21:58
Postat av: Holge =)

Hoppas hon blir bättre snart igen !

Och du, kämpa vidare !



Mvh

2008-06-11 @ 20:40:06
Postat av: Jeppe

Krya på dig Sofia!



Ser mycket bra ut Johan, en vacker dag ska jag åtminstone ha hälften av den kroppen du har/kommer få :)



Ha en fortsatt trevlig kväll!



2008-06-11 @ 20:41:22
Postat av: Dennis

Synd det med sofia, hon fixar det. Hon är lika stark och envis som dig.



Bra tryck i bitarna just nu för dig. Vad är det för vikt i axelpressen som du lekte med på nationaldagen ?



MVH

2008-06-11 @ 21:53:19
Postat av: Ederer

Emilio!



Tackar så mycket för omtanken!!! Nej inte mycket man kan göra tyvärr)= men hon blir bättre och jag ska kriga på!!



take care

2008-06-11 @ 22:14:23
Postat av: Ederer

Holge!!



TAck för orden=)) =)) ...grymt med stöd!! jadå ska kämpa dubbelt framöver, LOVAR!



2008-06-11 @ 22:15:40
Postat av: Ederer

Jeppe!



TAck! allt går, bara sätta upp ett mål och inte vika en tum efter vägen!!! Så klart du kan om du vill, allt går bara man tror på det nog mycket!!!



Lycka till och kör hårt, the sky is the limit!

2008-06-11 @ 22:17:39
Postat av: Ederer

Dennis!



Tack mannen! Hon mår redan bättre pratade med henne förut=)



hehe leker vet ja inte men det är 44kg`s hantlar! var som sagt lite seg i kroppen efter mtg galans pumpande, på torsdag ska MER VIKT upp över huvudet!



tryck vet jag inte om jag har...mest låg nu...men med rätt vilja går ALLT!!



Ha en grym kväll!

2008-06-11 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0