Min dag började med lyx :D

Fick kardio fritt imorse av coach, sov tills jag vaknade, vilken lyx :)

Blev under förmiddagen erbjuden ytterliggare en uppvisning under helgen, fick ett bra kontrakt och tackade JA, så en till uppvisning kommer klämmas in under helgen, denna gång på Båthus 1 ute på Djurgården, tydligen en stor fest med ca1500 gäster och 12olika DJ`s som spelar...

Stressig helg för en diet trög Johan :) :)

Lördag 22.00- 02.30 Marie Laveau - Hornstull
Lördag 03.00 - 05.00 Båthus nr 1 - Djurgården



Under eftermiddagen har jag varit runt och skrivit på kontrakt och träffat arrangörerna för de olika eventen.

Some pics from my day...

På väg för kontrakts skrivning...


Precis signat med chefen för arrangemangen, här på nattklubben Marie Laveau!





Eftersom dagen började med lyx :P  , är det väl perfekt att även avsluta den med lite lyx...

En timmes armträning!!!

///

Ederer


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Häftigt att bli erbjuden sådana "grejer" :P Du inspirerar mkt och får en att vilja satsa ännu mera!

2008-08-01 @ 22:42:40
Postat av: Ederer

Sebastian!



Ja det är kul att även "sådana grejer" rullar in!!! Mer på G inom kort och även under resten av året:) men fokusen ligger såklart på tävlandet som är no.1 detta år!...



TAck för dina ord känns overkligt att JAG??? Inspirera men väldigt kul att höra!



Tro på dig själv och Kämpa på sebastian!!



All LYCKA TILL DIG!!!



MVH

2008-08-02 @ 02:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0