Everyday thing!!

Japp så är det! det är en everydaything för mig att väga maten varje dag, matvågen är en riktigt nära vän som ställer upp och hjälper mig ha KOLL =))

...MEN...

Imorgon lämnar jag vågen hemma! Vi skulle egentligen ha åkt till Västerås och MTGP på lördag, men Sofia var sugen på hotelfrukost och självklart får hon som hon vill min lilla tjej=) , två hotell nätter är bokade och vi åker redan imorgon eftermiddag!  
Tar dock med träningskläder, kör ett rygg pass i Västerås på lördag innan mässan och tävlingarna börjar! Om någon har förslag på bra centrala gym i V-ås så skriv gärna!

På lördagkväll efter tävlingarna blir det "fitness party"!!!  Martin "kingkong" Alexandersson håller i trådarna och förfesten är lagd till mitt och Sofia`s hotelrum! Så alla ni med ett glatt humör som är festsugna är varmt välkomna till oss! Kommer bli en grymt kul kväll =)) =))


Kvällsmaten 200g strimlad kyckling filè  broccoli (och 100g ris)..
Men from Imorgon får vågen stanna hemma och vila!
image429





Jag tar med kameran till Västerås så ni som inte(?) ska dit inte missar en kul helg=)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Ramin

Tjenare Johan!
Vart köper du strimlade kyckligen från??

Mvh Ramin!

2008-04-04 @ 11:10:45
Postat av: Ederer

Ramin!

Jag köper den hos grossistkedjan Martin Olsson! finns lite överallt i sverige (jag köper min i bromma) Man måste ha företags kort för att få handla där!
kycklingen är riktigt bra!! med bättre näringsvärde än "vanlig" kycklingfilè i mataffären...även färdiglagad så bara in i micron nån minut sen klart!!

MVH!

2008-04-04 @ 11:22:36
Postat av: Ramin

Låter ju toppen, får hitta nån polare med företagskort :-) Tack för tipset!!

Ha en bra dag och lycka till med framtida satsningar!

2008-04-04 @ 14:12:05
Postat av: Ederer

Ramin!

Tack för lyckönskningarna!!!!

Take care!

2008-04-05 @ 06:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0