Bestämde mig igår för att...

...Det får bli en "fitness resa" till inom kort, upprepar gärna den lyckade helgen i Västerås med kul tävlingar, hotelfrukost och kanske lite party...

Men denna gång i Danmark på Loaded Cup!!!

Kommer bli ett kul startfält och många anmälda i de olika klasserna, inspiration får man aldrig för mycket av!
image593





Har fått en del mail från folk som tycker det är lite jobbigt att de ibland får lite gliringar och sneda blickar av  "medelsvensken -allt ska vara lagomt"   bara för de tränar och undrat om det hänt mig någongång? 

Visst har de det, men jag ler alltidimage594 man får inte glömma bort att avundsjukan tyvärr är stor! varför kan man undraimage595 För visst e det bättre att påverka det man kan, sig själv(!) istället för att bry sig så mycket om vad andra gör=)

Hur som helst skulle jag personligen aldrig ge upp mina mål och drömmar bara för att "allt ska vara lagomt kalle" kanske tittar snett för att min tröja sitter thightare än hansimage596

Tänker man på sånt är man rädd för att leva , kommer aldrig hända!!! vad finns kvar då?

Så jag säger bara All obefogad kritik och skitsnack som ni kanske får emot er ibland, använd de som energi i gymet ;)

Livet e för kort för att man ska va rädd-därför e jag aldrig det!


Bonecrusher -I Ain`t never scaredimage597








Om inte annat så ses vi väl 3:e Maj i Danmark=)

///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Alex

Tjena Kompis!

gött se att du kämpar på!

Ska ´bli grymt kul att se dig i Valborg=) Längesen sist...
när åker du ner till Karlskoga? jag åker så jag är där på Onsdag! Tänkte så vi kanske kan komma samtidigt!

Krya på dig nu! Snart Party=))

2008-04-18 @ 15:36:35
Postat av: Ederer

Alex!

Jag ringer dig brorsan!!!
men Valborg e spikat! sen har jag ingen mer möjlighet att dra en öl med dig på ganska länge=)

Puss på`re!

2008-04-18 @ 16:35:49
Postat av: oscar 15år

du e verkligen grymm .läser din blogg varje dag och tycker du verkar vara eb riktig stekare :D

2008-04-18 @ 20:26:04
Postat av: Ederer

Oscar!

Tack=) Kul´att du följer bloggen!!!

Stekare hehe..Hur kan du tro det;)...Klart man ska ha kul o njuta v livet!!!!!!!

Ha en toppen kväll!

2008-04-18 @ 21:46:18
Postat av: Julia

sååå rätt så rätt ;)

2008-04-18 @ 21:47:58
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Ederer

Julia!

Faktiskt!!!
...I do It my way...Always;)

2008-04-19 @ 09:55:06
Postat av: Julia

bra där duuude ;)

2008-04-19 @ 13:16:15
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0