BER OM URSÄKT FRIENDS!!!!

....För att jag inte hunnit skriva i bloggen denna vecka som jag lovade. Tiden har helt enkelt inte räckt till, har massa projekt på gång som är träningsrelaterade såklart =) 

och sen har jag även bestämt själv för när nästa tävling blir, så nu är det full fokus varje dag och krig på gymet varje kväll!!

Har en full kamera med olika bilder från senaste veckorna, bla har jag börjat coacha en duktig tjej som heter Carol, ska börja uppdatera hennes väg mot sin debut här efter helgen...

Ska fixa massa roliga bilder från SM i helgen och göra ett ordentligt SM reportage så alla ni som inte kunde åka får se lite av de som hände!!!

STOOOORT TACK för att ni fortsätter titta in här dag efter dag, uppskattar det och....


NU KÖÖÖÖR VI IGEN ==)




Första stoppet, en fullspäckad sm helg!  Titta in måndag kväll så får ni se :)

Hur kan man bättre fira sin födelsedag än på SM i sporten man älskar mest...


Lördag...SM , Fest och Jag fyller 29år , Ser fram emot en kul helg!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Grattis :) Ska du ställa upp på luciapokalen? :)

2009-10-02 @ 10:16:33
URL: http://inthegym.blogg.se/
Postat av: Sofia

massa grattis med dagen Johan..kram S

Postat av: Jonas M

Hej hej!!!!

klart man följer din blogg även om du ibland är lite seg med uppdateringarna...men för din del gör de inget...du lockar mig att gå in på din bloggg varje dag även om jag vet att de alltid inte är nya inlägg......grattis i efterskott förresten!!!! kör hårt!!!!

2009-10-04 @ 13:23:06
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasmansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0