Alltid samma visa....

När ja blir sjuk, kvittar hur ja gör, ligger, står,springer,sover,dricker lr tränar   , oavsett så blir jag alltid sjuk i 7 dagar...
Kände mig lite bättre i lördags och riktigt less på att ligga inne så ja tog en dusch och en liten utgång efter och när ja vaknade på söndagen var det såklart varken sämre lr bättre med förkylningen,7dagar oavsett, född i en udda kropp  =)

Med tanke på att jag känner min kropp väl kan jag redan nu säga att jag kommer dra igång på gymet Onsdag igen, efter snart en veckas frånvaro är saknaden stor :D , ätit vanlig mat under sjukdomstiden så känner mig något kolhydrat rund =)  Dietmat från onsdag igen!

Från Lördagens party, tog några drinkar ihop med Martin E-type Eriksson, riktigt trevlig kväll!
och... Ja vet att bilden e mööörk, går inte att göra något åt det, jag e född sån hahaha :P



Eftersom ja varit sjuk har jag inte hunnit läsa igenom alla mail bidrag till blogg tävlingen, ska göra det NU så vinnaren kommer presenteras lite senare ikväll =)

///
Ederer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0